2012. április 22., vasárnap

Tervek

Sziasztok! :)

Gondoltam, megosztok veletek pár tervet a történettel kapcsolatban. Íme:

  • Egyenlőre úgy tűnik, hogy az RQ két évados lesz, persze, ez még változhat az ötletektől függően. Még hat "napirendi pont" van, amit be kell építenem a sztoriba, szóval ezek megjelenése a történetben 6-9 részig terjedhet. Ez után kis szünet, kis ízelítő, kis változás, és jön a második évad! :D 
  • Gonosz leszek, és Louis és Zoe kapcsolatának kivételével az összes többit nyújtom. >:D Szerintem nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, Harry és Hayley a második évad közepe felé összejönnek, viszont a Zayn+Ivy kapcsolat lehet, hogy csak a második évad végén, illetve a lehetséges harmadik évad elején alakul ki, bár a második évadban már kicsit többet lesznek együtt, és zavaros lesz az Ő kapcsolatuk. ;)
  • A második évadban lesznek izgalmasabb történések is, de nem lövöm le a poént (lelövi az magát - by Marci) :) 
  • Ha a közös dal érdekel valakit, feltehetem a szövegét, bár szerintem elég gyatra lett, de várom az építő kritikákat! :D

Orbit voltam. 
Csáó. <3

2 megjegyzés:

  1. szia:)elolvastam az eddigi részeket,csekély 2 óra alatt.nagyon tetszik a sztori.imádom.csak így tovább.hajrá:))xX

    VálaszTörlés
  2. szia! :) örülök, hogy így lekötött a történetem, és hogy tetszik! :D

    VálaszTörlés