2012. április 18., szerda

Te jó szagú Ég! :D Íme, itt a MÁSODIK díjam! :D Nagyon szépen köszönöm Ari:)-nak.




1.Tedd ki a képet a blogodra! *kész*


2.Köszönd meg annak akitől kaptad! * kész*

3.Írj 5 dolgot magadról!

  • Van egy öcsém, Gergő, aki idén lesz hét éves, és bár szinte mindig veszekszünk, Én nagyon szeretem. :)
  • Eddig heves Jed-mania uralkodott rajtam, de picit több,m int egy hónapja már elkaptam a halálos One Direction infectionnek nevezett kórt! :) 
  • Naivan mindig bízok abban, hogy változnak az emberek. Aztán meg egy hatalmasat csalódok. 
  • Imádok énekelni, és ebben is képzelem el a jövőmet. Nagyon szeretnék jelentkezni egy tehetségkutatóba, és a lehető legtovább eljutni. :) 
  • Barátkozós típus vagyok, az már nem az Én hibám, ha valaki egyszerűen nem nyit felém. Én általában senkit sem a kinézete, hanem inkább a tettei, kimondott dolgai alapján ítélek meg. Tehát, ha valakiről negatív véleményem van, annak biztos megvan az oka.
*kész*


4.Küldd tovább pár írónak! Ezt most szimpla lustaságból nem teljesítem, bocsi >.< Felőlem 

bármelyik erre látogató író elviheti magának, hiszen ezt mindenki megérdemli! :)

5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése