2012. április 9., hétfő

12. Bulizzunk!


Na, csáó! :)) Itt a következő rész is! :)) Remélem, elnyeri ez is a tetszéseteket! A legközelebbi részt pedig akkor rakom fel, ha lesz legalább három-négy komment! Pusszcsa! 



Hayley

-          Louis, azonnal tegyél le! – sipákoltam.
-          És ha nem? Bosszút kell állnom azért, mert belöktél minket a vízbe!
-       De az úgy már nem lenne igazságos! Hiszen én csak azért löktelek be titeket, mert ti beledobtatok engem a medencébe!
-          Sajnálom, nem tudsz meggyőzni! – rázta a fejét, miközben vitt a medence felé.
-      Nem gondolod, hogy ez időpocsékolás? Úgy értem, számítok rá, másrészt meg már amúgy s vizes vagyok. És ameddig te itt csesztetsz, engem addig elmehetnénk bulizni is. – mutattam rá, mire letett.
-          Na, jó, meggyőztél! – mosolygott. – De akkor siessetek, ne olyan „lányos öt perc” legyen belőle!
-          Okéka! – nevettem, miközben elindultam. – De csak hogy tudd! – majd felemeltem egy hajtincsemet. – Ez csucsog a víztől! Szóval a hajszárítás idejét ne számold bele!
-          Egyszerűbb lenne, ha levágnád. – csatlakozott Niall is.
-          Álmaidban, törpike! – mondtam, és felrohantam az emeletre.
Először is Zoe segítségével megszárítottuk a hajamat, majd kiválasztottuk a ruháinkat. Zoe rögtön meg is találta azt, amit keresett, egy ruhát, aminek a teteje fehér, nincs pántja és a szoknyarésze barackszínű. Gyorsan kifésülte és felkötötte a haját, kisminkelte magát, és ugrott is a tükör elé. Természetesen a telefonja a kezében volt, és már írt is Twitterre. 
@ZoZoProud Nektek bejön z a ruha? Nekem nagyon! :D Ebben megyünk bulizni! 

Én két ruha között vacilláltam, de végül egy sötétkék, pánt nélküli, nagyon fodros ruhát választottam. A hajamat úgy hagytam, ahogy van, csak kicsit besütöttem a hullámaimat, hogy szebbek legyenek. Én nem fotóztam le magam, még szép, hogy nem! Én is feldobtam egy kis sminket, majd Ivettere néztem. Tanácstalanul álldogált a bőröndje előtt, miközben az állát fogta. Mellé léptem, és bizonytalanul kihúztam egy fekete, pánt nélküli, fodros ruhát. Picit nézte a ruhát, majd elvette tőlem, és Ő is felvette. Kifésülte a haját, majd mikor mind a hárman készen voltunk lelépkedtünk a nappaliba. Már az össze fiú lent volt, kivéve persze Zaynt, aki még a haját igazgathatta valahol. Mikor leértünk hallottuk a fiúk elismerő füttyögéseit.
-          Aszta, de csinosak itt valakik! – bókolt Loui.
-    Köszi, Louis. – mosolygott Zoe, majd elengedett, és kezét Louiséba tette. Olyan aranyosan néztek egymásra, hogy azt hittem, Én olvadok el!
-          Akkor indulhatunk? – vigyorgott Niall és Zayn.
-          Persze! – vágtuk rá a lányokkal egyszerre.
Louis ugrott is előre, hogy kiálljon a garázsból a kocsival, addig mi kilépdeltünk a ház elé. Harry kajánul rám vigyorgott, mire elpirultam, és inkább Ivyt néztem, aki egy elégedett mosollyal nyugtázta, hogy jól nézünk ki. Pár pillanattal később már előttünk állt egy kisbusz, aminek az ajtaján Loui ugrott ki.
-          A Party-furgon előállt! – paskolta meg a kocsi oldalát.
-          Ezzel megyünk? – mutatott a kisbuszra Ivette.
-          Miért, talán baj? – húzogatta a szemöldökét Louis.
-          Menjünk! - kiáltottam.
Louis beszállt előre, mellé végül sorsolással eldöntöttük, és Liam ült. Hátul ültünk mi, többiek. Én Harry és Zoe között ültem, előbbi éppen azzal volt elfoglalva, hogy vicceket meséljen, amiken utóbbi nagyon jókat röhögött. Persze, csak diszkréten, lányosan, marok a száj előtt! Úgy félúton Zayn felordított, hogy ’Vas happenin’?, mire Zoeval elkezdtünk énekelni a „Vas happening? Song”-ot. A fiúk természetesen csatlakoztak, és nevetve énekeltük végig a kis dalt.

Louis

Hallottam Zoe csilingelő nevetését hátulról, és elmosolyodtam. Olyan aranyosan nevet. El sem hiszem, hogy ez a gyönyörű lány az enyém! Kis idő múlva meg is érkeztünk a kiszemelt helyre. Megbeszéltük, hogy mindenkinek be van kapcsolva a telefonja, ha bármi van, hívjuk a másikat, és lehetőleg nem isszuk le magunkat a sárga földig. Együtt mentünk be az épületbe, de Niall, Liam, Harry, Hayley és Ivy szinte azonnal leszakadt tőlünk, és Zayn is hamar elment szívni egy cigit. Hát maradtunk ketten Zoeval. Megfogtam a kezét, mire rám mosolygott. Azonnal elhúztam táncolni, amit Ő örömmel vett, és már a táncparketten voltunk. A gyorsabb számoknál mindketten szétráztuk az agyunkat, de a lassabb, simulósabb daloknál hozzám bújt, és úgy dülöngéltünk. Olyan jó érzés volt! Halkan szuszogott a nyakamba, mire én megpusziltam a homlokát, felnevetett.
-          Mi ilyen vicces? – kérdeztem.
-          Azt csak te tudod, te mókamajszter! – nevetett. – Olyan hihetetlen ez az egész. – suttogta.
-          Mármint?
-    Hát, ez az egész! Hogy… bekerültünk a lányokkal az X-Faktorba, találkoztunk veletek, és… - itt felnézett rám. – Te…
Lágyan megcsókoltam, majd a bárpulthoz sétáltunk. Egy újabb pörgős dal következett. A csapos fiú végigmért minket. Kajánul rávigyorgott Zoera, amit a lány persze nem vett észre, én viszont annál inkább, és szúrós pillantásokat küldtem a srác felé.
-          Mit adhatok? – kérdezte édesen Zoetól.
-          Valami alkoholmenteset. – jött a gyors válasz.
-          És itt jön az a rész, amikor játékpénzzel fizetsz? – nevetett hülyén a srác. Kezd felforrni az agyvizem.
-          Nem. Én halál komolyan gondoltam az alkoholmenteset. De ha ezt nem érted meg… - forgatta a szemeit Zo.
-          Hát csak vizünk van, szépségem.
-          Nem vagyok a szépséged. – grimaszolt Zoe. – A víz jó lesz.
-          És neked? – fordult felém, már sokkal undorodóbb hanggal.
-          Nekem is jó lesz a víz. – mondtam. Ha Zoe sem akkor én sem. Zo rám mosolygott, mire a csapos fiú elénk rakott két vízzel teli poharat. Gyorsan megittuk, majd kifizettem.
-          Mit akarsz csinálni? – kérdeztem Zoet.
-          Pihenjünk egy kicsit. Fáradt vagyok. – mondta lassan.
-          Oké. Gyere, ott egy pad. – mutattam.
Leültem, majd Ő az ölembe ült. Óvatosan hozzám bújt, és halkan szuszogott. A haját simogattam, amikor arra eszméltem fel, hogy belepuszilt a nyakamba. Enyhe bizsergés futott rajtam át, majd hagytam, hogy folytassa. De nem folytatta. Mosolyogva, csukott szemmel borult a mellkasomra, miközben átölelt. Rápillantottam az órámra. Hajlani egy. Biztos fáradt már. Előkaptam a mobilom, és felhívtam Hazzat.
-          Halló? – szólt bele el-elcsukló hangon.
-          Basszus, Harry, te mennyit ittál?
-          Hát… pár pohárkával. – mondta lassan. Hallottam valami zörejt, majd egy ismerős hangot.
-          Louis, te vagy az? – kérdezte Hayley.
-          Igen. Mennyit ivott ez a szerencsétlen? – kérdeztem.
-          Hát… pontosan nem tudom, de elég sokat. Szerintem haza kéne vinnünk.
-     Pont ezért hívlak. Gyűjtsd össze a többieket, és találkozunk a parkolóban, jó?
-     Egy hót részeg Harryvel az oldalamon? Akkor holnap estig itt maradunk. – mondta gyorsan.
-       Akkor összegyűjtöm Én a többieket, te csak vidd ki! – mondtam, majd letettem a telefont.
A többiek szerencsére még viszonylag józanok voltak, így Ők is hamar odaértek a parkolóba, ahol már egy Harry-tócsa állt a kocsi alatt. Hazza alig állt a lábán, majdnem ráesett az Őt tartó Hayleyre.
 - Hál’ Istennek, itt vagytok! Már nem bírom sokáig. – nyögte Hays.
 - Ez hogy tudta magát így leinni? – nézte a dülöngélő Harryt Zayn. Benne is volt egy kis pia, de azért Ő még tudta kicsoda is Ő.
 - Nem tudom! Azt még láttam, amikor az első koktélt megitta, aztán azt mondta, kimegy vécére, de mire visszaért, addigra már teljesen elázott! – tájékoztatott minket Hayley.
Valahogy beültettük Harryt a buszba, majd, mivel Én nem ittam, én vezettem haza is. Félúton Zoe kétségbeesetten kiabálni kezdett, hogy álljunk meg, mert Harry ide fog hányni, és valóban. Ahogy megálltunk, és kilöktük az ajtón megint összehányta magát. Guszta volt. Aztán végül is hazáig bírta. Otthon felvittük a szobájába, majd, mivel mindegyik srácban volt némi pia, ezért hazavittem őket is. 

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó volt ez a rész :)
    Fújj Harry hányt :/
    Louis és Zoe olyan cukik :)
    Siess!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tetszik a blogod, imádom!!!! Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. szia!
    Imádom a blogod! Várom a következő fejezetet!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Imádom, csak így tovább... :DDD

    VálaszTörlés