2012. április 15., vasárnap

Díj! :D

Jézus Úr Istenem! Az első díjam, jajj!! :D *-* Anyám, én most nagyon boldog vagyok! :')) 

1. Kirakva. ;)

1. Tedd ki a képet a blogodra.
2. Említsd meg annak a jómadárnak a nevét, akitől kaptad a díjat.
3. Küldd tovább minimum három, kizárólag One Direction fanfictionos blognak.
4. Írj magadról pár infót, amit 1D-vel kapcsolatos. [Pl. hol és hogyan ismerted meg őket, ki(k) a kedvence(i)d, és miért, stb.]
5. Akiknek tovább küldöd, hagyj egy megjegyzést a blogjukon, hogy tudják, mi vár rájuk.


2. Köszönöm szépen kicsimonanak! :)
3. Küldöm akkor Zserbó Egyélrépát Directionernek
                           ~Nova*-nak
                           Tyranak
4. Hát az egy érdekes sztori. :) Én először heves antiDirectioner voltam, nem jöttek be a srácok, olyan pöffeszkedő, megjátszott, egós sztárocskáknak hittem Őket, és mivel akkor nagyban tombolt nálam a Jedward-láz, ezért hát nem voltam éppen elragadtatva, amikor a Directionerek beszóltak nekünk, és ez valahogy még távolabb "lökte" Tőlem a srácokat. Aztán, mikor már a tévében is csak Ők mentek (megjegyzem, mióta én is a Directionerek közé tartozom, valahogy nem így látom ezt :')), akkor elegem lett. Azon kaptam magam, hogy YouTubeon nézem a One Thinget, és TETSZIK. Pontosan tudom, melyik nap lettem Directioner (2012. 03.11.), de hogy hogy, azt már nem. És hogy ki fogott meg az első pillanatban? Harry és Louis. Harryt szerintem nem kell magyaráznom :'D Louis meg... olyan aranyos, vicces és helyes volt, hogy azon kaptam magam, csak Őt nézem a One Thingben. Hát ennyi (egyenlőre) az én történetem az 1D-vel kapcsolatban. 
5. Megy is! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése