2012. április 18., szerda

15. Tíz perc, és interjú!



Puszipá, gyerekek! :D Hoztam az újabb részt! :) Nem is szaprítom tovább a szót! Aurevoir! :)



Zoe

Mikor beértünk szóltak, hogy van még tíz perc kezdésig, ezért előkaptam a fényképezőgépet, és megmutattam a képeket a srácoknak. Némelyeknél a lefotózott alany szörnyülködve nézett, de persze csak azért, mert Ő úgy gondoltam, nem jó szögből fotóztam. Ez az alany természetesen Harry volt.
-          Miért rólam csináltad a legtöbb képet? – kérdezte vigyorogva.
-          Mert te vagy Harry Styles. És az összes kép megy fel Twitterre, na azért!
-          Nem. Mered. – mondta Harry.
-   Csak figyelj! – mondtam, és kivettem a gépből az SD-kártyát. Bekapcsoltam a laptopom, és belehelyeztem a kis nyílásba a kártyát.
-    Zoe Proud! Meg. Ne. Merd. Tenni! – nézett fenyegetően, mire elvigyorodtam, és megnyitottam a mappát. Áthelyeztem a fájlokat a saját mappámba, aztán elégedetten csuktam be az ablakot. Rámentem az Internetre. – Zoe, azonnal hagyd ezt abba! – emelte fel a hangját Harry.
-          Mégis mit? – kérdeztem ártatlanul, mire a szintén a szobában lévő Louis a segítségemre sietett.
-          Tedd fel a képeket! TEDD MÁR FEL! – kiabált, mire úgy is cselekedtem, ahogyan mondta.

Hazza a dedikáláson. :)

Még egy Harry.
Ivy is szorgosan írkál :)
A művelet végén elégedetten elvigyorodtam, ahogy Harry lemondóan ül vissza a helyére. Hayley a mellette levő székben ült keresztbetett lábakkal, és az egyiket lóbálta. Harry minden mozdulatát követte. Ivy az MP3-át hallgatta, Niall - szokás szerint - evett, Zayn kint volt cigizni, Liam Daniellel beszélt telefonon, Louis pedig letelepedett mellém, és a hajamat kezdte birizgálni. Vigyorogva felé fordultam, mire óvatosan megcsókolt.
 - Ne itt! – morgott Harry.
 - Mi bajod van Hazza? Morci vagy? – ment oda Louis, miközben vékonyka hangon beszélt, és átölelte Harryt. – Tudod, hogy téged egy lány sem tud helyettesíteni. – bújt a nyakába, mire felvihogtam.
Harry durcázva lökte el magától, mire Louis átesett Hayley lábain, és a földön végezte. Felpattantam, és odafutottam mellé.
-          Jól vagy? – nevettem.
-          Nem! – imitálta a sírást. - Puszi kell!
-          Az előbb kaptál! – mosolyogtam.
-          De akkor még nem estem el! – játszott tovább.
-          Na, jó! – és megcsókoltam.
-          Máris sokkal jobb! – pattant fel vigyorogva, és megölelt.
-          Srácok, induló! – jött be Tom. – Ezt pedig – mutatott ránk. – tartsátok titokban.
Senki nem szólalt meg, csak egy aprót bólintott, és mentünk. Útközben felvettük Zaynt, aki végzett a cigizéssel, és együtt mentünk a konferenciaterem felé.

Hayley

Szép sorban leültünk a helyünkre. A legszélén Louis, mellette Niall, Liam, Harry, Zayn, Zoe, Ivy és Én. Az egész teremben összetömörültek az újságírók, riporterek, én pedig csak bambultam ki a fejemből. Elkezdett átjárni az idegesség. Még sosem adtam olyan igazi interjút… Csak olyat, amiben mind a hárman egymás mellett ülünk, és elmondjuk, hogy milyen jó dal is ez, meg hogy Louis milyen jó fej, stb… De ez... Ez most nagyon más! Itt komolynak kell lenni, itt nincs az, hogyha elrontod, azt egyszerűen kivágják… nem. Nem kis meglepettségemre nekem tették fel az első kérdést.
-          Hayley! Még mindig tagadod a kapcsolatodat Harryvel? – kérdezte ez magas riporternő.
-          Azt hittem, ezt már tisztáztuk. – mormogtam az orrom alatt. – Harry és köztem nincs semmi több, mint…
-          Levegő! – szólt bele Louis. Néhányan felnevettek. Vigyorogva forgattam meg a szemeimet.
-          … mint szín tiszta barátság. Mindig számíthatok rá, és Ő is rám. Szinte már a bátyámnak tekintem. – mosolyogtam, és közben önelégültem tisztáztam magamban, hogy ez nagyon jól sikerült. Végre normálisabb kérdések következtek.
-          Zoe, mi történt a hajaddal?
-          Hosszú. – nevetett Zoe. – A lényeg, hogy most barna, de nemsokára ismét vörös lesz.
-          Hamarabb, mint gondolnád. – kacsintott Louis. Így folytatódott ez úgy kb. negyed óráig, amikor…
-          Ivette! Igaz, hogy az X-Faktor alatt szakított veled a barátod? – láttam, hogy Ivy megremeg. A fiúk is aggódva néztek rá. De Ő csak nyelt egyet.
-          A párkapcsolati dolgaimról nem kívánok nyilatkozni. – mondta halkan. 

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett:)
    Mint mindig vicces volt:)
    Remélem nem sokára hozod a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is! Imádtam <3

    VálaszTörlés
  3. NAGYON
    NAGYON
    TETSZIK
    !!!!!!!
    SIESS
    A
    KÖVIVEL
    !!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Siess a következő résszel! Már alig várom! Imádom a történeted!!

    VálaszTörlés