2012. március 19., hétfő

2. Twitter

Sziasztok! :)

Nos, ez ilyen kis rövidke rész lett, egyrészt, mert olyan jó képeket találtam a lányokról, hogy azt muszáj megmutatni! :) Másrészt pedig ez csak ilyen átvezető, mert majd ezután jönnek a történések. :P Jó olvasást/képnézegetést! <3


Louis

Még ki sem léptek a lányok az ajtón, máris a telefonom után kaptam, és felmentem Twitterre. Még nem követtük őket, mert már amúgy is van Twitterük, és nem akarják átcserélni, szóval elég kacifántos neveik vannak. @HaysDarlingCarson, @IvettePuppy09 és @ZoZoProud. Azonnal csekkoltam pár dolgot róluk: először is kiderítettem, hogy Hayleynek van egy bátyja és egy nővére, Blake és Nina, és egy pasija, Jimmy. Ivettenek van egy húga, Bella és neki is van pasija – ahogy tudom, Zayn legnagyobb bánatára -, Gregory (milyen név ez?!). Zoenak (vagy ZoZonak?) pedig nincs testvére, csak egy pasija, Danny. Ekkor kicsit elszomorodtam. Nem tudom, mit érzek iránta, de valamit biztosan. Nagy, barna szemei, és a vörös haja teljesen elvarázsolt. A mosolya megigéz, a nevetése pedig… leírhatatlan…

Na, jöjjön a lényeg! A képek! Szóltam a srácoknak is, hogy együtt nézzük a képeket. Nem volt még sok fent, de amik fent voltak, azok csúcsok voltak! Először Hayley adatlapján néztük a képeket:
Elmertem vinni Blaket vásárolni. Hogy mi??!! :O
Egy nyálas Blake puszi! FÚJJ!
Érdekfeszíítőő csevegés ZoZoval.
BFF Part 2/3. :)

Aztán Ivettén:
@ZoZoProud és Én :)

Béke! <3

Hivatalos: megőrültem!
Nem éppen egy tragacsot készülünk szétverni! Neeeeeeeem...
Drága Hamim! <3

És végül Zoején:
Sütikeeeee :) <3
Ki mondta, hogy normálisak vagyunk, ugye @HaysDarlingCarson ?? :D
Én, Hays, Ivy és Blaaaake <3
Négyesfogat a bálon! :D

Megtudtuk, hogy már kiskoruk óta legjobb barátok, és mindig is együtt énekelgettek. Szinte még el se mentek, már is nagyon hiányoznak. Mindannyiunknak! Írtam is nekik gyorsan. @Louis_Tomlinson: @HaysDarlingCarson @IvettePuppy09 @ZoZoProud Máris nagyon hiányoztok csajok! :) Reméljük, mihamarabb találkozunk megint! Csók: Répakirály

Zoe

Rezgett a zsebem. Valaki biztos írt Twitterre. De vajon ki? Előkaptam, és ezt láttam: @Louis_Tomlinson: @HaysDarlingCarson @IvettePuppy09 @ZoZoProud Máris nagyon hiányoztok csajok! :) Reméljük, mihamarabb találkozunk megint! Csók: Répakirály
Megmosolyogtatott. Megmutattam a lányoknak, akik csak nevetni kezdtek. Szerintem sejtenek valamit. Mármint, hogy bejön Lou. Az mondjuk biztos, hogy holnap rimánkodni fogok anyának, hogy visszajöhessek Londonba. Ha a lányokat nem engedik el, akkor hát egyedül. Bánom is én! Louért mindent! Tervemen elvigyorodtam, de nem figyeltek rám a lányok, mert éppen kiszálltak a kocsiból. Már meg is érkeztünk volna? Gyorsan csináltam egy képet, ahogy elvannak, és kiposztoltam. Háhá! Bosszú a nevetésért! 

Na, kik érkeztek haza (ép elmével) Bristolba? Hát persze, hogy nem mi! ;)

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Elolvastam az eddigi két részt és nagyon tetszik eddig! Várom a folytatás! :P Louis és Zozo wohoo <3 Kedvenceim lettek! :D Haha! Egyébként ki tettelek a blogomra! ;)) Puszi, HV

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon király ez a sztory...nagyon tetszik ahogy írsz.Tetszenek a képek is...folytasd mihamarabb!:)

    VálaszTörlés
  3. Wááá nagyon jó lett a fejezet siess a folytatással kérlek!!!
    puszi: Bigikeee

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik! :)) Sokat jelent nekem! <3 Gondolom, már láttáok a harmadik részt, de lassan megszületik a negyedik is! :D

    VálaszTörlés