2012. március 26., hétfő

6. Múlandó szerelem...


Sziasztok megint! :))) Egy újabb részt hoztam nektek! :D Remélem, ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, de most már ha lehet, kérnék kommenteket! :)) Akár chaten is jó lesz, csak legyen vé-le-mény-nyil-vá-ní-tás! :) Addig is itt ez a rész, amiben igen csak kavarodnak a dolgok, remélem, tetszeni fog! 
(A videónál tessék elnézni a neveket, és tessék odaképzelni azt, hogy Zoe meg Ivy xD)

Hayley

Miután Zoe elment megmosakodni, Ivyvel egyedül maradtunk. Ekkor megcsörrent a telefonom. Ivy elmosolyodott, majd kiment. A kijelzőn Jimmy neve jelent meg.
-          Szia, édes! – vettem fel a telefont.
-    Szia! Képzeld, hallottam, hogy megint Londonban vagy. Micsoda véletlen, én is! Mit szólnál, ha találkoznánk, mondjuk a London Eyenál, most?
-          Repülök! – nyújtottam el a szót, és közöltem vele, hogy indulok.
Rohantam a bőröndhöz, hogy magamra vegyek valami csinosat. Végül egy lila, buggyos felső mellett döntöttem, amit megfejeltem egy lila, bőrhatású dzsekivel, és átkötöttem mell alatt egy kék öv-szalaggal. Felvettem mellé még egy farmert, és egy fekete tűsarkút. Kicsit beletúrtam a hajamba, hogy dúsabb legyen, és lementem. Lent volt Harry, Ivy, Liam és Zayn, Niall a konyhában kotorászott, Louis valószínűleg fent volt a szobájában. Mondjuk, a történtek után nem is csodálom! Mikor leértem, éreztem magamon Harry tekintetét. Ivy bátorítóan elmosolyodott.
-          Hú, de csini valaki! – mondta elismerően barátnőm.
-          Köszi! – vigyorogtam, miközben pukedliztem.
-          És hova ilyen csinos, hölgyem? – kérdezte szemöldök húzogatva Harry.
-      Jimmy Londonban van! – mondtam, miközben összekulcsolt kezeimet kifeszítettem magam előtt. Láttam, hogy Harry tekintete kicsit elszomorodik. – Elhívott a London Eyehoz, és ez az első randik az X-Faktor óta, szóval… - mosolyogtam. Ivy is elmosolyodott.
-          Szerencsés az a srác! – sóhajtotta Zayn, de elnevette magát.
-          Ezt most bóknak vegyem? – ráncoltam a homlokom.
-      Indulj, mert elkésel. Ahogy mindig szoktad! – célzott Ivette, mire sértődötten kitátottam a számat, és kivágtattam.
Még hallottam, ahogy Ivy Zaynnel kuncog, de már nem is figyeltem: mentem a London Eyehoz!

Harry

Bassza meg! Hayley randizni megy a hapijával! A London Eyehoz! London egyik legromantikusabb helyére! A kis szerencsés! Nem tudja, hányan lennének a helyében! Például én. Amikor Hayley lejött, egyszerűen lefagytam. Olyan gyönyörű volt, az arca, a haja, egyszerűen az egész lány, hogy az lehetetlen. De valahogy rontott az összhatáson az, hogy Jimmy vagy ki miatt öltözött így ki.

Zayn valószínűleg észrevette a mélázásom, mert oldalba lökött. Ránéztem. Szemében kíváncsiság csillogott. Leintettem, hogy majd később mondom el. Visszatértem a magam elé bámuláshoz. A tudat, hogy akár már most csókolózhatnak… Harry, ezt verd ki a fejedből! Nem haragudhatsz sem rá, sem a srácra, végül is a pasija… De akkor is… szívem szerint utána mennék és… Várjunk csak! Miért ne? Mintha ha arra járnék! Mintha csak arra lenne dolgom! Harry, te zseni! Követem őket! És egy rossz pillanatban „véletlenül” észreveszem őket. Pattantam is fel, és mit sem törődve a többiekkel, kivágtattam az ajtón. A lehető leggyorsabban oda kell érnem. Innen ugyan látni az óriáskereket, de eljutni oda elég macerás. Hát fogtam egy taxit, és bemondtam neki hova vigyen. Hosszú percekig csak ültem az autóban, feszülten, a gondolataimba merülten, mikor egyszer csak lefékezett, hogy megérkeztünk. Gyorsan kifizettem a taxit, és kipattantam. Szemeimmel Hayleyt kerestem – mivel a pasiját nem ismerem -, de sehol se volt. És mi van, ha felültek az óriáskerékre? Akkor nekem végem. Meg kell akadályoznom ezt az egészet! Jó, tudom, gonosz dolog, amit tenni akarok, de én… szeretem őt! Tekintetem még egyszer végigsiklott a tömegen, de semmi. Aztán mégis! Észrevettem Hayleyt, ahogyan édesen mosolyog, mellette egy srác. Hát fele olyan jóképű sincs, mint én! De ha Hayleynek tetszik… ki vagyok én, hogy az útjába álljak? Egyszer csak megálltak, a srác megfogta Hayley kezeit. Nyilván mondani szeretne neki valamit. Istenem, csak ne kérje meg a kezét! Na, jó, ezt még én sem gondoltam komolyan… Hays szeme kíváncsiságtól csillogott, a srác arcán viszont valami furcsát véltem felfedezni. Kétségbeesés? Talán bűntudat? Mit tett, megcsalta? Ha igen, kitekerem a nyakát! A fiú mondott valamit. Hayley először figyelmesen követte, de aztán arca egyre inkább eltorzult, elgondolkozóvá vált. Elengedte a srác kezét, pár percig a földet nézte, majd visszanézett a fiúra. Mintha azt kérdezte volna „Miért?”, de a srác csak komoran motyogott valamit. És otthagyta. Egyedül. Hayley sokkolva állt még mindig ugyan ott, ahol az a szemét hagyta… Már nem érdekelt, hogy nem kéne itt lennem. Odarohantam hozzá, pont időben, hogy elkapjam a karját, mielőtt térdre rogyna. Zihálni kezdett. Arcát belefúrta a vállamba, és sírni kezdett.
-          Hayley, mi a baj? – kérdeztem kétségbeesetten.
-          Jimmy… - kezdte halkan nyögve a sírástól.
-          Mit tett az a szemét?
-          Szakított velem…

Zoe

Már egészen megnyugodtam, és úgy döntöttem, holnap szakítok Dannyvel. Azért csak holnap, mert azt írta az SMS-emre, hogy ma nem ér rá, majd holnap. De holnap már nem engedem kibújni ez alól, megbeszéljük! Addig is Ivyvel úgy döntöttünk, hogy mi is belekezdünk a híres UStreamekbe, szóval élőben jelentkezünk a rajongóinknak. Már ha vannak. Felmentünk a szobába, és bekapcsoltam a laptopomat. Regisztráltunk az oldalra, és el is kezdtük az egészet.

Egész végig ökörködtünk, énekeltünk, nagyon jól éreztük magunkat. A rajongók is nagyon aranyosak voltak, csupa olyanokat írtak, hogy „Szeretünk benneteket!” meg „Olyan szépek vagytok!”, nagyon jól esett. Hirtelen Niall hangját hallottuk, aki vacsorázni hívott minket. Kelletlenül álltunk fel az ágyról, és mondtam Ivynek, hogy menjen le, én addig kikapcsolom a gépemet. Így is tettem, és mikor kiléptem az ajtón, Louissal találtam szembe magam.
-          Figyelj, Zoe, gondolkoztam, és… - de nem hagytam, hogy befejezze, megcsókoltam.
-          Te figyelj! – mondtam, mikor szétváltunk. – Holnap szakítok Dannyvel.
-          De hát miért? Azt mondtad, szereted. – grimaszolt.
-          De közben rájöttem valamire… - mosolyogtam.
-          És mégis mire?
-          Hogy mást szeretek. – mondtam, és megint megcsókoltam. 



Jimmy és Hayley az X-Faktor előtt egy baseball meccsen.


2 megjegyzés: