2012. május 27., vasárnap

24. Egy szó


Sziasztok! Tudom, sokat vártatok erre a részre, nem tudom, megérte-e, de itt van! Kommenteket várok! Remélem, nincs harag, hogy ilyen későn hoztam, csak összejött minden. 



Louis

Egy szó. Egy egyszerű, aprócska szó, és mégis oly’ nehéz kimondani. Hisz nem maga a szó, a jelentése a fontos. És, bár Én tényleg így vélekedek, tényleg nehéz számomra kimondani. Hisz’ Eleanornak is milyen soká vallottam be! De Zoe… Zoe más… Zoe egy angyal, egy tündér, egy csodálatos lény… Minden vele töltött percem őszinte, és boldog. Minden pillantásával meg tudna ölni, de csak azért, mert olyan gyönyörűek a szemei. Meg a mosolya. Meg mindene.
-     … szeretlek… - fejeztem be halkan a mondatot azzal a nyolc betűs szóval, amit oly’ nagyra tartanak, és mely számomra is oly fontos.
-      Louis… - suttogta elképedten Zoe. Jaj, ne! Elsiettem volna? Vagy Ő nem szeret? Nem igaz, mindent elrontottam! Mielőtt bármit is mondhattam volna, Zoe elmosolyodott, és megszólalt. – Én is szeretlek. 
Puha ajkait az enyémekre tapasztotta, nyakamat lassan átkarolta, míg én a derekánál fogva húztam közelebb magamhoz. Istenem, mennyire vártam már ezt a pillanatot! Hogy kimondhassuk ezt egymásnak! És végre kiderült, hogy Ő is szeret! Olyan boldog vagyok! Óvatosan elfektettem a fűbe, így fölé kerekedtem, de egy percre sem váltunk el egymástól. Olyan jó volt érezni, tudni, hogy szeret. Még mindig ezen pörgök!
-          Louis… – szólalt meg, mikor egy óvatlan pillanatban levettem ajkaim övéiről.
-          Hmm? – kérdeztem, miközben még mindig ajkát kerestem.
-         Akkor ez most hivatalos? – vigyorgott. Miközben egyik kezével távol tartott magától. Válaszul csak bólintottam.
-          Holnap lesz a döntő, ugye? – kérdeztem. Most Ő bólogatott. – Zoe, Én felvállalom, hogy szeretlek téged. – mondtam lassan.
-          Tényleg? – pislogott.
-          Tényleg. – érintettem orrom övéhez, majd újra megcsókoltam.
-          Öhm, Louis… van egy bazi nagy pók a hajadban. – mondta halkan.
-        Szedd le! Szedd le! – ugrottam fel, és megráztam a fejem. Mikor már kellően elszédültem, láttam, hogy Zoe magában mosolyog.
-     Még ott van! De várj, hozok valamit, amivel leszedhetem! – Ő is felállt, és visszament a piknik helyszínére, majd az egyik cipőjével tért vissza. Meglendítette a lábbelit, és megütötte vele a fejemet.
-          Te most hozzám vágtál…. Egy cipőt? – kérdeztem.
-         Igen. De lejött a pók. – mutatta a talpát. Fúj. – Gyere, szerintem menjünk haza. – nyújtotta a kezét.
Megfogtam puha tenyerét, ujjainkat összekulcsoltuk, összeszedtem a cókmókot, és elindultunk hazafelé.

Ivy

Másnap reggel szokásomhoz híven kómásan keltem. Viszont volt bennem némi izgalom is, ugyanis ma be kell menni próbára az X-Faktor fináléja miatt. Jó lesz újra látni Markot és Elt! Még Ceciliat is… Na, meg a PlasticBoyzt! Egyszóval, az egész X-családot. Rápillantottam a telefonom órájára, ami reggel nyolcat mutatott. Ideje felkelni! Lassan felálltam, és lesétáltam a földszintre. Még senki sem volt ébren, ezért külön jó! A konyhába lépkedtem, ahol is pár fiók nyitogatása után megtaláltam, amit kerestem. Gonoszan elvigyorodtam, majd kezemben egy lábassal és fakanállal (Hogy van egyáltalán ilyenjük?! Cöhh, még tuti nem használták!) visszamentem az emeletre. Még annyi jószívűség volt bennem, hogy nem mentem be a szobákba, hanem csak a folyosón álltam meg, és a fakanállal ütni kezdtem a lábast.
-          Jó reggelt, álomszuszákok! Ideje kelni! – csapkodtam továbbra is a fakanállal.
-          Ó, hogy rohadnál meg….! – hallottam az első elhaló hangot, Harryék szobájából.
Nyílt mellettem az ajtó. Hayley sétált rajta ki félálomban, megragadta a kezem, és kitépte belőle a fakanalat.
-          Miért? – kérdezte szenvedve.
-          X-Faktor próba! – kocogtattam meg a homlokát.
-     Tényleg! – ütött be a felismerés, szemei hirtelen hatalmasra tágultak, és berohant a szobába.  – Csajok, van egy óránk elkészülni és odaérni! – kiabált.
-        Miért nem lehet csendben maradni?! – csattant fel valaki ismét a zárt ajtó mögül, és pár perc múlva a hanghoz test is csatlakozott. – Valaki aludni szeretne. – mondta kócos fejjel Louis.
-          Az lehet, de nekünk X-Faktor próba lesz. Bevinnél minket?
-          Nem! – vágta rá Lou.
-          Naaa, légyszi’! – vágott kutyapofit Hayley.
-          Louis! – jött ki Zoe is.
-          Adjatok tizenöt percet, és mehetünk! – mondta gyorsan Lou. Mi Zoera vigyorogtunk.
-          Mi van? – kérdezte.
-          Semmi. Menjünk készülődni!
Először Én foglaltam el a fürdőt, mivel Én keltem a legkorábban. Megmostam az arcom, kifésültem a hajam, ami természetesen visszaugrott hullámos állapotába, ezért kicsit rásegítettem, feltettem egy kis sminket, és a fejem készen is volt. Ruhának meg felvettem egy egyszerű, lenge, piros topot és egy fekete csőnadrágot. Mikor elkészültem, kimentem a fürdőből és Hayley startolt a helyemre. Zoe az ágyán ült, látszólag próbált felkelni. Lehuppantam mellé.
-          Na, és mi volt este? – kérdezte vigyorogva.
-          Hát… - húzta. – Kimondta! – csapta össze két tenyerét boldogan.
-          Mit?
-          Hát, hogy szeret, és hogy felvállal! – ekkor felpattant, és kisebb örömtáncot járt.
-          Az király! – mosolyogtam. – Mikor?
-          Ma, az X-Faktorban. Ők lesznek a meglepetés-fellépők, és akkor.
-          Hú, irigyellek! – nevettem. – Mármint, nem Louis miatt, hanem hogy ilyen jó fej fiúd van.  
-       Hát, igen, jobbat kívánva se kaphatnék! – ugrált. Sugárzott Róla a boldogság, és ez Rám is rám ragadt.
Időközben Hayley is végzett, haja loknikban hullott a vállára, ami kilógott a pántos, lila felsőjéből, és Ő is fekete csőnacit vett fel. Elmondtam Neki, mit mondott Zoe, és Ő is tökre felvillanyozódott. Aztán kopogtak. Louis feje kukucskált be az ajtón.
-          Sziasztok! Mehetünk?
-          Még Zoe készülődik.
-          Már nem! – lépett ki Zoe is, és immáron teljes volt a csapat.
-          Harry nem jön? – kérdezte Hayley, mikor beszálltunk Loui kocsijába.
-     Ő azt mondta, inkább alszik, majd a Mi próbánkra jön el. De nektek sok szerencsét, előre is! – vigyorgott hátra.
-          Az utat figyeld, te nagy mamlasz! – mondtam neki.
Körül-belül tíz perc alatt megérkeztünk a helyszínre, ahol Louis kirakott minket, majd hazament. Mikor beléptünk a hatalmas ajtókon, hatalmas kiabálás csapta meg a fülünket…. 

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Király volt :D
    Louis és a pók :D
    Zoe és Louis olyan aranyos együtt :D ♥
    Ivy-nak jó ébresztő módszere van :P
    Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök neki, hogy tetszett neked! :D
      Igen, Ivynek van stílusa ;)

      Törlés
  2. Sziaaa!:)
    Nagyon jó rész volt!:) Megérte várni! Jajj:$az a póók:D ez komoly eről eszembe jut a ma hajnal xdd sátoroztunk...3fiú 3lány...de az 1ik lány éjféljkor hazament:)...4en egy sátorba:D 2 fiú félt a póktól xD és akk csak én voltam bent a sátrunkba a 2fiúval mert Niki kiment...nagyba ""alszanak""
    Egyszer csak elkezdem ordítani,hogy PÓÓK!!!PÓÓK!!:DD A fiúk olyan szinten sikítottak:)) én nem tudok úgy sikítani xdd...aztán mondtam h csak vicc volt:D erre nekem ugrottak és elkezdtek csikizni...:DD nagyon vad volt:)) a továbbiak már csak részletek xd...amúgy bocsi,hogy elmeséltem :$$
    De itt a lényeg a Te történeted!Eszméletlen jó volt:D Megint csak örültem,hogy Ivy szemszögét is leírtad! Lou&ZoZo rettentő édesek:$Váárom a kövit,kiváncsi leszek mit gondolnak az újságok;rajongók...más emberek Louisék kapcsolatáról! Az nagyon tetszett Ivytől,hogy úgy keltette fel a többieket!:D Az is nagyon ari volt,hogy Hayley Harry után érdeklődött:D Rettentően kíváncsi vagyok a folytatásra!!Az a befejezés >:P...De megéri majd várni!:] Mert mindig szuper fejezetet hozol!:33 Lehet Hayley találkozik valakivel a próbán?lehet beleszeret Hayleyba valaki és Harry észreveszi,és végre eljön Harry szerelem vallása?:D Most ezek a kérdések vannak bennem,mert így fejezted be:PP Na de nem tehetek mást...csak várok...várok:D
    Imááádlaak<33 Annyira jó,hogy vagy:$ Ha nem lenne a blgod...uhh:| ebbe ne gondoljunk bele xdd
    Pussz:Legnagyobb rajongód:Jennii

    Ui.: Lou végre kimondta azt abizonyos szót:$$ ahw^^ nagyon lávos rész volt:'))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! <3
      Istenem, már vártam, hogy írj! :D És külön örülök, hogy megosztottad velem ezt a történetet, jót nevettem rajta! :D És igen, gondoltam Rád Ivy szemszögénél... ^^
      Úgy örülök, hogy van egy ilyen rajongóm, mint te ^^ Bearanyoztad a napom, mint mindig! ^^
      Arról a kiabálásról pedig nem nyilatkozom.... >:D
      Nemsokára évadzáró :P
      Noémi <3

      Törlés
    2. De ugye lesz 2.évad?:D

      Törlés
    3. Persze, ezt szajkózom mióta :)

      Törlés
    4. És még icipici kérdés:D Hány fejezetet terveztél az 1.évadba?Meg,hogy amikor be fejezed 1.évadod lesz egy kis szünet s majd utána kezded el a 2.évadod?:P csak azért kérdezősködök,hogy képbe legyek.:"D meg,hogy hány napot kell szenvednem (ha kell) a folytatásért.:P
      Legyen szép napod!
      Puszil:Legnagyobb Rajongó Jenni!<3

      Törlés
    5. Kb. még kettőt-hármat.... és igen, lesz egy szünet (bár szerintem a mostaniakhoz képest fel se fog tűnni, és bocsánat, hogy ritkán hozom a részeket, de olyan hajtás van év végén.... :@) a folytatást pedig igyekszem ma felrakni

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon jó rész lett! Főleg az a pókos tetszett és az ébresztő! XD:D
    Várom a kövit!! Siess!!

    VálaszTörlés