2012. május 12., szombat

20. Újságcikk


Sziasztok! Meghoztam a huszadik, azaz a HUSZADIK részt! Sokat dolgoztam rajta, Louis része pedig direkt lett rövidebb, nem akarok mindent egybe rakni! :) Az újságcikk pedig remélem Számotokra is mond újat, sokat kutakodtam a Wikipédián, hogy minél több valóságalapja legyen a lányok múltjának. Ami pedig a kommenteket illeti: öt-hat komment, és hozom az új részt; de jól esne, ha bővebb, jobban kifejtett hozzászólást kapnék, nem csak egy "Szia. Tetszik. Siess." izével, hanem például úgy ,mint az előző résznél Jenni. :) Amint ez megvan, írom a következő részt!



Hayley

-          Nézzétek, mit találtam! – rontott be a nappaliba Niall.
-          Egy szupermodellt? – sipákolt Louis – akinek megjegyzem, most éppen Zoeval kéne kezdeni valamit, végtére is a barátja, vagy mi.
-          Nem, hanem…
-          Akkor nem érdekel. – visított tovább, és visszafordult Zaynhez és Liamhez.
-          Pedig ez érdekelhet titeket. – mutatott Rám és Ivyre. A kezembe nyomta azt az izét.
-          Egy újság, veletek a címlapon? – húztam fel a szemöldököm.
-          Nem az a lényeg! – hadonászott. – Vagyis az is, de lapozz bele. Tizenkettedik oldal.
Engedelmesen belelapoztam a magazinba, és kicsit meghökkentem. Oké, „kicsit meghökkentem”? TELJESEN LEDÖBBENTEM! Egy cikk volt. RÓLUNK! A többiek is hirtelen mind körém gyűltek. Mutatom:

Rythm Queens – az új üdvöskék

Az immáron Nagy-Britannia szerte ismert és közkedvelt lánycsapat teljesen belopta magát mindenki szívébe. De vajon mennyit tudunk ezekről a bájos tehetségekről? Most kiderül.

Ivette: A sötét hajú, sápadt szépség a banda legidősebb és egyben legkomolyabb tagja. Hangja mezzoszoprán szólamú. Ivette Wilson néven született a délnyugat angliai Bristolban 1994. április 29-én. Tizenegy éves korától a Bristol Gimnázium tanulója. Járt az iskolai énekkarba, majd 2011. június 25-én megjelent az X-Faktor londoni válogatásán a formáció többi tagjával, ahol négy igennel továbbjutottak. Ivette a házban szakított addigi barátjával telefonon – bár erről az esetről még nem nyilatkozott, így nem biztos a forrás. Jelenleg úgy tudjuk szingli. Húga, Bella Wilson (7) jelenleg a bristoli előképzőbe jár.
Zoe: Zoe Proud 1994. július 4-én született, Newportban, a család csak két évvel később költözött Bristolba. Zoe szintén a Bristol Gimnáziumba járt, ahol tagja volt a helyi drámacsoportnak és énekkarnak. Hangja szoprán és mezzoszoprán. Ivettevel és Hayleyvel együtt jelentkezett az X-Faktorba, ahol továbbjutottak, majd negyedikként végeztek. Zoe úgy költözött be a házba, hogy barátja, Danny megígértette vele, hűséges lesz, ám pár szemtanú szerint néha igen kellemes pillanatokat töltött el a szintén versenyző Markkal, de mindvégig tagadták, hogy bármi több lenne köztük barátságnál. Viszont volt barátja megerősítette, hogy pár napja szakítottak a lánnyal, így úgy tűnik, Zoe is szabad.
Hayley: Hayley Carson, született Hayley Cara Carson-Hamilton, 1994. december 11-én született, így a banda legfiatalabb tagja. Szintén Bristolban látta meg a napvilágot, a család harmadik gyerekeként. Bátyja, Blake (24) és Nina (22) jelenleg mindketten az USAban tartózkodnak, s míg Nina színész- és modellkedik Los Angelesben, addig Blake jogot tanul New Yorkban. Hayley szintén a Bristol Gimnázium tanulója volt, ahol járt énekkarra és – meglepően – labdarúgásra, melyből azonban tizennégy éves korában kilépett. Az idei X-Faktorba bandájával, a Rythm Queenssel jelentkezett, ahol tovább is jutottak, és egész szép helyezést értek el. Úgy tudjuk, nemrégiben szakított eddigi barátjával, Jim Boltonnal, és bár elég félreérthető képek kerültek napvilágra Róla és a One Directionból ismert Harry Stylesről (17), mindketten tagadták kapcsolatukat, és megmagyarázták a képeket, úgy fest, az ifjú lány is még szingli. De ki tudja, meddig?


James Blunt lecsap

James (19), a Sick Games nevű csapat frontembere kijelentette: neki erősen bejön az X-Faktor beli szépség. „Szerintem Hayley gyönyörű lány, nagyon szép hangja van, és pontosan az esetem. Szeretem a barna hajú lányokat, akik okosak, és persze nem utolsó sorban csinosak is.” – nyilatkozta az énekes. „Annyit üzennék neki, hogy szívesen megismerném, és hogy bármikor felhívhat!” – hát, úgy tűnik, James komolyan gondolja a dolgot, ugyanis Twitter-fiókjára is kiírta a következőt: @JamesBluntOfficial: Tegnap láttam Hayleyt az utcán. Nagyon csinos volt – mint mindig ;) – nekünk nagyon úgy tűnik, hogy a fiatal zenész srácnak bejön a barna szépség. De vajon mit gondol róla Hayley?

Mocskos paraszt! Azt gondolom. Istenem, csak nézzetek már rá a képre! Zsíros a haja, undorító borostája van, és kábé mintha részeg lenne. Fúj! Na, de van még tovább!

Kritikusi vélemények

Több kritikus is megerősítette, miszerint a lányok előtt hatalmas lehetőség áll. „Szépek, jó hangjuk van, és immáron híresek is. Ha kihasználják a helyzet adta lehetőséget, akár az egész világot meghódíthatják.” – nyilatkozta Howard Krister, a híres kritikus. A hírek szerint pedig ki is használják ezt a lehetőséget, hiszen felröppentek a pletykák arról, hogy a lánycsapat a One Directionnel készített közös dalt, melynek már az utómunkálatai folynak, és hamarosan klip és készül az ominózus dalhoz. Mi mindenesetre már nagyon várjuk!

Mérgeset fújtatva dobtam le az újságot. Nem mintha nem örülnék, hogy írnak rólunk! Dehogynem örülök! Csak ez a James Blunt fickó felidegelt. Azt hiszem, majd jól megmondom neki a magamét. Még hogy hívjam fel? Majd sohanapján! Még a számát se tudom! És ha tudnám, akkor se hívnék fel ilyen undortó fickót! Fúj! Harry, miután elolvasta a cikket aggódóan pillantott rám. Még mindig hozzá voltam bújva, erős karjai körülöleltek. Ivette és Ő undorodva pillantottak a csávóra, aki elvileg szerelmes belém – blöe -, a többi fiú pedig elgondolkozva pislogott. Harry hirtelen megpuszilta az arcom, mire Louis felénk pillantott és elmosolyodott. Mi van? Ez olyan fura? Egy barát… megpuszilt… egy barátot… Jó, oké, ez tényleg fura! De jól esett. Ajkai helyén égett a bőröm, és kívántam, akartam még érezni az Ő ajkait – bár inkább a sajátjaimon. Igen, bevallom: belezúgtam Harrybe. És akkor mi van? Nem szabad? Tudom, hogy úgy sem szerelmes belém. Hiszen most mondta el, hogy van valakije! És Én, hülye, még segítettem is neki, tanácsot adtam. Istenem, Hayley! Lehet, hogy nekem csak ez a James Bluntocska marad?!  Na, ne… El kell terelnem a figyelmemet!
-          Louis, neked nem Zoet kéne vigasztalnod? Úgy értem… te a pasija vagy, vagy mi… - mutogattam Loura.
-          Ööö… tudod… én nem… - vakargatta a tarkóját.
-          Na, sipirc fölfele! Csinálj vele valamit, mert ha a barátnőjével nem akar beszélni, legalább veled! Kösd le, hogy ne gondoljon az apjára, vidd el valahova, vagy valami!
Louis lassan felállt, és óvatosan felbillegett az emeletre. Elégedetten pillantottam utána, majd visszafordultam az asztal felé. Az újság címlapjának egy kis sarokban ott volt a Mi képünk. Zoe bájosan vigyorgott, Én éppen hoztam a formám, Ivy pedig óvatosan mosolygott. Szóval, egy szokásos kép rólunk. Nem nagy cucc. A kép alá ez volt írva: Rythm Queens – most végre többet megtudunk róluk. Ja, persze. De honnan tudtak ennyit rólunk? Mármint ennyire pontosan? És basszus, megkeresték Dannyt, hogy nyilatkozzon? Jézusom, mikre nem képesek! Egy valami böki csak a csőrömet. Kitaláljátok, mi? Hát persze, hogy az a zsíros hajú embörke! Mi az, hogy bámul engem az utcán?! Hogy fűnek-fának elmondja, hogy tetszem neki?! Biztos kamu, csak hírnevet akar szerezni. A kis piszok!

Louis

Óvatosan fellépkedtem a lépcsőkön az emeletre. A lábaim, mintha ólomból lettek volna. Nem akartam látni Zoet. Nem akartam így látni Zoet. Összetörve, zokogva, stb. Nem. Nem akartam, hogy esetleg az a kép maradjon meg róla a fejemben, hogy sírva látom. Én a mosolygós, mindig vidám Zoera akarok emlékezni! De hát barátjaként kötelességem megvigasztalni. Álljunk csak meg! Hivatalosan még nem is vagyok a barátja! Még csak randin sem voltunk! Ezen változtatni kell! Tudom, hogy még éppen egy hete ismerjük csak egymást (érdekes, többnek tűnt – erről jut eszembe, ma X-Faktor döntő!), Én ilyet még sosem éreztem. Se Hannahnál, se Eleanornál – pedig Őt tényleg az igazinak éreztem. Zoe a megtestesülése annak, amire vágyom – gyönyörű, vicces, okos, de egyben őrült is, kedves, aranyos, és teljesen elbűvöl. És most szüksége van rám. Kopogtam, majd benyitottam. Zoe a fal mellett ült összekucorodva, fejér a térdeire hajtva.
-          Ha megint Halyey vagy, akkor kife… - nézett fel dacosan, de mikor meglátott, pillantása ellágyult.
-          Tudtommal a nevem Louis, és bármennyire is nem tűnök annak, fiú vagyok! – mosolyodtam el óvatosan.
-          Louis… - suttogta.
-          Megnyugodtál? – kérdeztem miközben leültem mellé.
-          Louis… - kezdte szúrós tekintettel. – Igen, mondhatni megnyugodtam. Csak egy – felmutatta mutatóujját – valamit nem értek. – nagyot nyeltem. Sejtettem, mi lesz az a „One Thing”. – Miért nem jöttél hamarabb? Fogadjunk, hogy most is Hayley küldött fel.
-          Én nem is…
-          Louis… ne fáradj. Azért felhallatszott… Csak kicsit rosszul esik, hogy Hayley nélkül eszedbe sem jutottam volna… - gördült le egy könnycsepp az arcát.
-          Hééé, ne sírj! – töröltem le hüvelykujjammal a könnycseppet forró arcáról. Bőre érintése még így is puha volt, kipirult arca pedig égett. – Bocsánatodért esedezem! Éppen ezért elviszlek valahova! És mielőtt belekezdenél, ez az Én ötletem, nem Hayleyé! – felálltam, és kihívóan ránéztem. – Zoe Proud… Öltözz ki! – majd kitrappoltam a szobából. 

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett:D
    Ha Hayley tudná,hogy Harry is szerelmes belé :D
    Kíváncsian várom,hogy Louis hova fogja elvinni Zoe-t.
    Louis meg az elején :D
    Remélem mihamarabb összegyűlik az öt-hat hozzászólás :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett! :)
      Hát, majd megtudja, egyszer.... DE NEM MA!
      Hát, azt én is :P Vicctől eltekintve, nagyon romantikus lesz az egész, becsszó! ;)
      Én is remélem, hogy összegyűlnek a hozzászólások.
      Ölel, Noémi

      Törlés
  2. Sziaa^^
    Nagyon vártam már!Másra számítottam,de nem ilyen jóra!:)Nagyon nagyon tetszett:D Csak azt sajnáltam,hogy nem ebben a részben volt Harry szerelem vallása:P.Remélem,hogy az a rész minnél hamarabb be fog következni!...elárulom engem jobban érdekel Harry&Hayley...de azért Lou&Zoe része is nagyon aranyosak!Nagyon kiváncsi vagyok,hogy Lou hova viszi Zoe-t.Ja és köszönöm,hogy megemlítettél ott fent.:DD [itt az értelem:D].Jaa meg remélem a következő részben Ivette is nagyobb szerepet kap Zayn-nel!Várom már rettentően a következő rész,de nem akarlak siettetni szóval nem bombázlak olyannal,hogy 'siess'.Mert egyszer úgyis megíod a következőt!:)Tehát összegezve NAGYON JÓRA SIKERÜLT!MINT AZ ÖSSZES TÖBBI!:]
    Puszi:Jennii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Jaj, de örülök, hogy megint írtál! ^^ Örülök, hogy tetszett! :D Viszont (sajnos?) soká lesz még Harry szerelem vallása. :P Minden pár kap majd időt, de Ivyt és Zayn nem akarom olyan gyorsan "összerakni", hisz mindketten visszahúzódóbbak, ami a szerelmet illeti, szóval, csak szép lassan, de igyekszem! :) A megemlítésért pedig nincs mit, Én köszönöm, hogy írtál nekem egy 'nemsablonkommentet'. A rész pedig alakulgat, de, mint mondtam, azért szeretnék még pár kommentet, mielőtt felrakom a részt - magyarul kiéheztetlek kicsit titeket. ;)
      Ölel, Noémi

      Törlés
    2. :) Teljesen igazad van,hogy majd idővel meglesz minden!Mert,hogy ha később rakod ezeket a részeket akkor minnél tovább fog tartani ez a blogod na meg még izgibb lesz!:)Vagy na érted:P:D

      Törlés
    3. Persze, hogy értem! :D De ne aggódj, egy darabig nem fog befejeződni a történet, ugyanis itt december eleje van, és nyár közepéig van ötlet, szóval.... :D

      Törlés