2012. december 20., csütörtök

Verseny!

Sziasztok! Novella-versenyt hirdetnék!:D Én is nemrég jelentkeztem egyre, és kedvem támadt a ti írásaitokat olvasni!:D Nos, akkor csapjunk bele a lecsóba!

Téma: A fiúk Take Me Home albumáról kell venni az "ihletet", vagyis valamelyik dalt fel kell használni (ebbe beletartoznak a bónusz dalok is). Ezen kívül valamelyik, vagy akár az összes fiúnak benne kell lennie. 
További feltételek: Legyen címe a novellának! Lehetőség szerint Wordbe írjátok,mert azt tudom megnyitni, és abban szépre tudjátok formázni. :) Minimum 3-4 oldal, maximum 5-6 oldal legyen!
Jelentkezni a bejegyzés alatt lehet kommentben. 

Jelentkezési határidő: 2012. december 30. 
Leadási határidő: 2013. január 10. 
Eredményhirdetés: 2013. január 13-14. körül

Azért tolom el ennyire, mert tudom, hogy itt vannak az ünnepek, nem tudtok majd annyira írni, ha akartok, éppen ezért már a következő évre is áttolódik a pályázat (de minek, ha holnap úgy is meghalunk?! xd). De természetesen, ha valaki hamarabb elkészül, az elküldheti nekem, én csak magamból indulok ki, mert én mindig az utolsó pillanatban csinálok meg mindent. xd 

Szóval, csak a fenti feltételeket kell betartani, a többi dolgot rátok bízom. :) A kész novellát ide küldjétek: juhanoe08@gmail.com

Nyeremények: 
1. helyezett: oklevél, hirdetem a blogját és egy általa "megteremtett" szereplőt beleszövök a történetbe:)
2. helyezett: oklevél és egy jelenetét beleírom a történetbe:)
3. helyezett: oklevél és egy általa írt mondatot belerakok a történetbe:) 

Különdíj: oklevél és csinálok neki egy videót vagy egy szerkesztett képet:)

Nos, remélem, sokan jelentkeztek, és sok novellát fogok kapni!:D Addig is puszika,
Noémi

6 megjegyzés:

  1. szia:)
    szeretnék jelentkezni a versenyre:)
    itt a blogom címe ha kell:) http://whenthelifeischanged.blogspot.hu/
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Jelentkezés elfogadva!:D
      xxx

      Törlés
    2. szia:) csak annyit szeretnék kérdezni, hogy az e-mail címben, az nulla8, vagy o8? :)
      köszi xx

      Törlés
    3. Egy nullás és egy nyolcas!:D

      Törlés
  2. Szia, én is jelentkezni szeretnék a versenyre!
    A blogom címe: http://worldofviri.blogspot.com

    VálaszTörlés