2012. december 24., hétfő

II./15. Christmas time!


Hát sziasztok, cuppycakek!:D Itt a karácsonyi ajándékom!:D Mondjátok el, milyen lett!:D Szerintem a vége annyira nem jó, de már egyrészt nem tudtam mit írni, másrészt már hozni akartam nektek!!!:D Remélem, azért elnyeri a tetszéseteket!:D 
Amúgy nézegessétek az extrás oldalt, mert tervezgetek oda dolgokat, majd kiderül, mennyire tudom megvalósítani őket.:)
Boldog Karácsonyt, és ha addig nem találkoznánk, boldog Új Évet kívánok nektek! ♥
Noémi xxx



Zoe

Két hét telt el a beköltözésünk óta. Két hét, azaz ma van 23-a. Túléltük a Világvégét is, már az ajándékok többsége is megvan, és a házat is feldíszítettük. Ma tartjuk Lou szülinapját, mert holnap otthon ünnepli. Elhívott magához, de én úgy gondoltam, most menjen nyugodtan egyedül. Úgy is, még én is haza akarok menni, legalább pár órára, hogy szegény Anyu ne legyen Karácsonykor egyedül. Ivs is hazalátogat, főleg Bella miatt, még sosem töltötték külön az ünnepet, és Bells már nagyon hiányolja. Hays pedig itt marad, csak meghívja magához Ninát és Blaket, meg elvileg majd Mandi is benéz, de ő is a családjával lesz. A többi fiú is hazalátogat, Niall 26-áig lesz otthon, csak úgy, mint Liam, Zayn csak holnapra megy, Harry pedig 25-éig marad.
A fal tele volt égőkkel, mézeskalács illat lengte be a szobát, mikor Louis és Zayn behozta a házba a hatalmas fenyőfát, amit majd feldíszítünk. Niall éppen Hayleynek segített a mézeskalács díszítéssel, Liam pedig Daniellelel volt. Ivs még az utolsó ajándékokat szerezte be, Harry Eddel volt valahol, én pedig éppen pakolgattam ki a fára való díszeket a dobozból. Lou színpadiasan összeesett, miután betették a fát  tartójába, Zayn pedig fáradtan rötyögött egyet. Halványan mosolyogva sétáltam oda Louishoz és felhúztam a földről, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-          Köszi, te izompacsirta!
-          Hé, és én? – horkant fel Zayn.
-          Neked is köszi, Zaynieee! – nyávogtam, mire Zayn csak megadóan elmosolyodott, és elindult a konyha felé. – Ne menj messzire, mindjárt díszítünk! – kiáltottam utána.
-          Én azt kihagyom! – emelte fel két karját, miközben még mindig a mézeskalácsok felé menetelt.
Válaszul csak hümmögtem egyet, majd Louis felé fordultam, reménykedve, hogy ő legalább segít. Megadóan sóhajtott, és a díszes dobozka felé indult. Rövidesen Hayley és Niall is kijött a konyhából, hogy segítsenek feldíszíteni a fát, majd Hayley elindította a „Karácsonyi válogatás” című CD-jét.
Egy fél óra múlva a fát égők, gömbök és egyéb díszek terítették be, és igen büszke voltam a munkánkra. Néhány már megszáradt mézeskalács is felkerült a karácsonyfára, aminek Niall annyira nem örült, mert ő inkább megette volna őket. Louisnak csak annyi baja volt, hogy a kedvenc dísze eltört, mert ő játszott vele, és elejtette. De hát ő tehet róla, magát hibáztassa!
Aztán Lia hívott, hogy még be kéne menni stúdióba, hogy felvegyünk egy dalt, mert egy nagyon jó író elküldte nekünk a dalát. Annyit mondott, hogy a címe Make It Shine. Hayley elfintorodott. Nekem sem nagyon volt kedvem 23-án még stúdiózni, de Lia megígérte, hogy akkor jövő évig nem zargat minket. Végül beleegyeztünk, a fiúkat hazahessegettük, mi pedig elindultunk a stúdióba. Út közben felszedtük Ivyt is. Lia azonnal letámadott minket az ajtóban, és megmutatta a demót. Nem volt rossz dal, sőt, kifejezetten tetszett. Elgyakoroltuk egy párszor, gitárral, anélkül, egyedül és együtt, majd először én mentem be a kis fülkébe, ahol felvették az én részeimet.
-          Reaching high, feeling low, I’m holding on, but letting go, I’d like to shine, I’ll shine for you… - énekeltem, majd következett Ivs és Hays, majd egyszerre tereltek be minket a fülkébe, hogy a refrént és a közös részeket énekeljük fel.
-          Not a fantasy, just remember me when it turns out right…
-          Nagyszerű, lányok! – tapsikolt Lia a hangmérnökkel együtt, mikor végeztünk. – Még egyszer felvehetnénk, csak hogy a cifrázásokat is belerakhassuk? – fordult először a fickó, majd felénk. Mi csak bólintottunk, hiszen az már tényleg nem sok idő.
Végül Lia utunkra engedett, bár eltartott egy darabig, míg kitaláltunk a hatalmas épületből. Kint állt pár rajongó, akik valahogy megtudták, hogy itt leszünk, velük gyorsan csináltunk pár fényképet, adtunk pár aláírást, miközben azt kérdezgették, hogy ez már az új album előkészületei-e. Csak sejtelmesen mosolyogtunk, és mikor nagyjából mindenkivel végeztünk, beszálltunk a kocsiba, és elhajtottunk. Csiripeltem is egyet.

Zoe Proud @Zoe_Proud_RQ                                                                                          december 23.
Holnap Karácsony. Ki várja?? xx

Tudom, hülye kérdés volt, de valamit ki kell írni, ha már holnap Karácsony! Rögtön jöttek a válaszok, mindenki várta, néhány ember kérte, hogy kövessem őket, és néhányat be is követtem. Megnéztem a profilomat, és meglepetten vettem észre, hogy már 784 566 követőm van. Erre is gyorsan csipogtam egyet.

Zoe Proud @Zoe_Proud_RQ                                                                                          december 23.
Most veszem észre, mennyi követőm van! Nagyon köszönöm, imádlak titeket, srácok! xx

Alighogy rányomtam a ’Tweet’ gombra a kocsi motorja leállt, megérkeztünk. Úgy döntöttünk, hogy a nap hátralévő részét együtt töltjük, beszélgetünk, ilyesmik, szóval hármasban, és majd este átjönnek a fiúk ünnepelni.
Ivs megdicsérte a fát, bár az arca kissé eltorzult, mikor megemlítettem, hogy Louis, Niall és Zayn is segített. Először úgy tettem, mintha észre se vettem volna, de mikor Hayley ismét megemlítette a fekete hajú barátunkat, hogy miket parádézott a mézeskalácsok díszítésénél Ivettenek ismét eltorzult az arca, majd gyorsan próbálta ezt elpalástolni egy gyér kis nevetéssel. Tudtam, hogy bántja valami a fiúval kapcsolatban, ezért kerek-perec rákérdeztem.
-          Nincs vele semmi bajom. – felelte.
-          Aha, azért van az, hogy ha kimondjuk, Zayn, akkor az arcod olyan, mintha citromba haraptál volna. – rázta a fejét Hayley, bár szerintem csak élezte a mikulássapi bojtját. – Ki vele, mi a baj?
-          Oké. – sóhajtotta Ivs megadóan, és elhelyezkedett törökülésben a kanapén. – Hát, nem tudom, mennyire tudjátok, hogy még a fináléban Zayn… megcsókolt.
-          Hogy mi?! – pattantunk fel egyszerre Haysszel, mire Ivs kicsit összehúzta magát, és bűnbánóan nézett.
-          És hát… azóta valahogy mindig ki akar kezdeni velem. A szülinapi bulidon is – bökött Hayleyre -, aztán Bristolban is, és aztán jött Greg, és újra összejöttünk, és minden tök jó volt, de… – hangja egyre halkabb lett - tegnap megint megcsókolt. – hajtotta le a fejét.
-          Hogy mi?! – ugrottunk fel ismét, pedig már éppen elhelyezkedtem. Iv csak ijedten pislogott ránk, és úgy nézett ki, mint egy ártatlan kislány, akitől elvették az utolsó sütit.
-          És én nem merem elmondani Gregnek, mert őt is megölné, meg engem is, és szeretem Greget, de valahogy Zaynt is, és csajok, segítenetek kell! – motyogta, miközben átkarolta két térdét.
-          Hát… Nem tudom. – mondta végül Hayley, és lehuppant mellé. – Most jöttél újra össze Greggel, Zayn meg csak… hát, nem is tudom, mit érez irántad. De, ha ez segít a helyzeteden… nem kedvelem Greget.
-          Tudom. – nyögte Iv. – Szerintetek szakítanom kéne vele, és összejönni Zaynnel?

Louis

Remélem senki sem felejtette el azt a picike, ám de mégsem elhanyagolható tényt, miszerint HOLNAP VAN A SZÜLINAPOM! Bár csak azt bánt, hogy már 21 vagyok, és én nem akarok ilyen öreg lenni, főleg, hogy ahogy öregszem, egyre jobban elvárják tőlem, hogy komoly legyek. És az is bánt picikét, hogy Zoe csak 18 éves, és tudom, hogy a kor nem számít, de biztosan, hogy valaki bele fog szólni, hogy Zoe még félig gyerek, én meg már 21 éves nagy szamár. Csak azt bírom mondani magamnak, hogy szeretem Zoet és csak ez számít, semmi más.
Unalmamban a Twittert nézegettem, és mint mindig, most is volt pár utálkozó üzenet, mint például: „A One Direction buzi! Louis és Harry melegek, fújj!” csak hogy a szebbeket említsem. Valamelyikre, amelyik tényleg kiakaszt, arra válaszolok, olyan jó Sass Masta stílusban, ahogy szoktam, de néha tényleg nagyon rosszul esnek ezek a szavak. Nem tudom elhinni, hogy miért nem tudják megérteni, hogy se én, se Harry nem vagyunk melegek, nem vagyunk együtt, és hogy imádjuk a bandát? Aztán még az olyanok is kiakasztanak, miszerint Zoe csak álcából a barátnőm, nem is szeretjük egymást, vagy hogy csak kihasznál engem, persze tudom, hogy ezek nem igazak. Ma is jött például egy ilyen, amire válaszoltam is.

Phineas Gabling @HolaPhineas                                                                                 december 23.
@Louis_Tomlinson „barátnője”,  @Zoe_Proud_RQ csak a hírnévért szereti az amúgy meleg Louist. Csak azt nem értem, mi értelme van titkolni?

Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson                                                                         december 23.
@HolaPhineas mi értelme van ilyesmiket írnod? inkább bújj fel a segglyukadba! boldog karácsonyt! x

Erre jöttek is a válaszok, sokan védték Zoet, hogy ő aranyos, és tényleg szeretem engem, és le lehet szállni rólunk, az egyiket még Retweeteltem is, és írták azt is, hogy a Sass Masta From Doncasta-féle beszólásom milyen király. Tudom! Illetve néhányan már jó előre boldog szülinapot kívántak, amitől nagyon elkezdtem mosolyogni.
Estefelé átmentünk a lányokhoz megünnepelni a szülinapomat, és egyben egy előkarácsonyt is tartani. A kapuban Zoe rögtön a nyakamba ugrott, és le sem szállt rólam addig, amíg be nem mentem, és persze eközben úgy csimpaszkodott rám, mint egy kis majom  Mindenki üdvözölt mindenkit, majd leültünk valahogyan a négyszemélyes kanapéra nyolcan. Úgy sikerült a leosztás, hogy én, Hayley, Zayn és Liam leültünk a kanapéra, Zoe az ölembe, Harry az egyik karfára, Ivs a másikra, Niall pedig elfeküdt Haysen és a fiúkon. Zoe elkezdte énekelni a ’Boldog Szülinapot’, és mindenki bekapcsolódott, majd gyorsan kirohant, és egy mézeskalácsokból álló tortát hozott be, majd mindenkinek adott belőle egy kicsit. Na, hogy ilyen tortám se volt még, az is biztos!
Betettük a Grincset, és azt néztük, közben persze beszélgettünk, és kielemeztük a filmet, például, hogy milyen ronda baba volt a Grincs. Aztán Zoe felpattant, hogy mindjárt jön, nyugodtan nézzük a filmet, ő már sokszor látta. Mikor percekkel később se jött vissza, utána mentem én is, kockáztatva azt, hogy vagy Harry vagy Nialler elfoglalja a helyemet, de ez most nem zavart annyira. Zoe fönt volt a szobájában, úgy tűnt, már várt rám, mert mikor beléptem, rögtön a nyakamba ugrott, és csókolni kezdett.
-          Reméltem, hogy vetted az adást. – motyogta két csók között.
-          Ez az ajándékom? – kérdeztem vigyorogva, mire csak bólintott egyet.
-          Az egyik. A másikat holnap reggel kapod meg.
-          Boldog szülinapot nekem! – énekeltem, majd újra megcsókoltam.
Ismét rájöttem, miért szeretem annyira ezt a pöttöm lányt, ezt a vörös hajú szépséget, aki éppen itt áll előttem. Óvatosan elfésültem egy tincset az arcából, majd azt suttogtam.
-          Nagyon szeretlek, Zoe Proud!
-          És én is nagyon szeretlek, Louis Tomlinson. – mosolygott.
Másnap reggel indultam haza Doncasterbe. Zoe nem akart jönni, azt mondta, még túl korai lenne, de menjek csak, és érezzem jól magam a családommal. Különben is, ismét meglátogatja az anyukáját, hogy szegény ne érezze egyedül magát, és még Dannyvel is meg kell beszélnie valamit. Erre persze kicsit nagyon begurultam, hogy ő csak ne beszélgessen azzal a beképzelt és undorító gyerekkel, de biztosított róla, hogy tisztáz mindent, maximum majd jól odaver neki. Erre a kommentre elmosolyodtam, és egy picivel nyugodtabban vágtam neki az útnak.
Hiányoznak már a húgaim, anyukám, a nevelőapám, és mindenki. Lottie tegnap reggel felhívott, hogy viszem-e magammal Zoet, és sajnos le kellett őt lomboznom, mert hát ugye Zo nem jön, de megígértem neki, hogy egyszer még találkoznak. Ugyanis Lottie és Fizz imádják a csajokat, teljesen meg vannak bolondulva értük, és mikor megtudták, hogy Zoeval együtt vagyunk, szinte követelték, hogy találkozhassanak velük, és azt mondták, kitagadnak, ha nem lesz így. És ezt a telefonba is elmondta nekem  de megnyugtattam, hogy biztos teljesülni fog ez a feltételük, sőt, lehet valamelyikőjük ezt kapja majd tőlem szülinapjára. Phoebe és Daisy is szereti a lányokat, bár ők inkább Markot szerették, mert „annyira cuki”, és kérdezték, hogy őt ismerem-e. Markot annyira nem ismerem, szerintem nem is nagyon beszéltünk még, talán egyszer, akkor se sokat. De nekik is meg kellett ígérnem, hogy találkozhatnak kedvencükkel. Majd a lányok segítségét kérem.
Mikor hazaértem, a karácsonyfa feldíszítve fogadott, és a lányok ahogy beléptem, sikítozva fogadtak. Fizz és az ikrek odarohantak hozzám, és megöleltek, Lottie kivárta a sorát.
-          Hiányoztál bátyus. – mondta, mikor őt is megöleltem.
-          Te is, hugi. – pusziltam meg a feje búbját.
-          Ugye legközelebb, ha jössz haza elhozod Zoet is? – pattant oda mellém Fizzy, szőke haja meglobogott.
-          Ígérem.
-          Esküszöl?
-          Esküszöm.
Elköltöttük a karácsonyi vacsorát, beszélgettünk anyuékkal, aztán a lányok megnézették velem a Grincset még egyszer, aztán mentek lefeküdni. Természetesen az nem is nagyon érdekelte őket, hogy én otthon vagyok, hanem hogy Zoe milyen a valóságban. Fizzy tizenkét éves létére azt kérte, hogy meséljek neki esti mesét  és amikor megkérdeztem, miről szóljon, azt mondta, hogy Zoeról. Minden félét tudni akart róla.
-          Tényleg olyan szép élőben, mint a TV-ben?
-          Sokkal szebb. – mondtam mosolyogva, ahogy felidéztem magam előtt. Adtam egy puszit Fizzy homlokára, és én is elmentem lefeküdni, hogy Zoeról álmodhassak.

Zoe

Mikor hazaértem Bristolba első dolgom volt, hogy lepakoljak, és odaadjam anyunak az ajándékát. Le sem lehet írni, mennyire boldog volt, mikor meglátta az ezüst étkészletet, és a wokos serpenyőt. Ő pedig nekem egy medált adott, amibe bele volt gravíroztatva, hogy ’Forever and ever’. Azt mondta, hogy tetessek bele képet rólam és Louisról, mert ő már látja, hogy mi sokáig együtt leszünk. Erre a mondatra könnyek gyűltek a szemembe, és jó szorosan megöleltem Anyut.
Aztán második utam Daniel Harper házához vezetett, hogy elbeszélgessek a fejével. A házuk mit sem változott, csupán most kint volt pár égő a verandán. Becsöngettem, és rögtön Daniel nyitott ajtót. Szemei meglepettséget sugároztak, talán egy csipetnyi reményt is, miközben végignézett rajtam.
-          Zoe. – lehelte végül.
-          Beszélnünk kell. Most.
Értett a szép szóból, és eljött velem sétálni. Percekig szótlanul lépdeltünk egymás mellett a vékony hóban, majd úgy gondoltam, ideje elkezdeni.
-          Danny, örülnék, ha békén hagynál minket Louis-val. Nem meleg, ahogy te gondolod, és szimpla féltékenységből nem kell gonoszkodnod.
-          Gondoltam, hogy valami ilyesmi fog kikerekedni ebből. – hajtotta le a fejét. – Figyelj, Zo, én sajnálom, amit aznap mondtam, csak dühös voltam, mert… ő híres meg minden, és meg csak egy srác vagyok, akit dobtál valami szupersztár miatt.
-          Sajnálom, Danny. De… tudod milyen a szerelem… nem lehet irányítani.
-          Tudod, ritka pillanatok egyike az, amikor te ilyen mély és komoly dolgot mondasz. – húzta pajkos mosolyra a száját, mire meglöktem a vállammal. Bár így is csak a karját sikerült eltalálnom, mert egy fejjel magasabb volt nálam. – Szóval, elfogadom a döntésed. És nem foglak szekálni titeket. Csak egy kicsit. Talán Twitteren.
-          Köszi, Danny.
-          Búcsúcsók?
-          Daniel Harper, nekem barátom van! – nevettem, mert láttam, hogy nem gondolja komolyan.
-          Jó, tudom. – heherészett ő is. – Boldog Karácsonyt, Zoe. – mondta, mikor ismét a házuk elé értünk, és már búcsúzkodtunk.
-          Boldog Karácsonyt, Daniel. – öleltem meg.
Úgy tánik, Karácsonyra minden a helyére áll. Kibékültem Dannyvel, Anyu minden ellenére boldog, Louis a családjával tölti az ünnepeket, én pedig hazafelé tartok, miután elköltöttük a karácsonyi vacsorát.
Louisnak reggel odaadtam az ajándékát, ami nem más volt, mint egy jegy egy The Fray koncertre, ami az egyik kedvenc bandája. Majd kiugrott a bőréből, és teljesen felpörögve indult haza Doncasterbe. Persze, azon aggodalmaskodott, hogy mi lesz Dannyvel, meg hogy egyáltalán hogy jutok el Bristolba. Nem tudta, hogy már van jogsim, a kis butus. Kölcsönöztem egy autót, lehoztam Ivset is, és ő majd hazajön vonattal. Legalábbis ő azt mondta.

Hayley

Nina és Blake átjött Karácsonyozni. Nagyon tetszett nekik a ház, Ninsnek főleg a kanapé, amiért olyan nagy és puha. Blake pedig a tévét akarta elvinni magával, mert annyira tetszett neki, de lebeszéltem róla. Jött az ajándékátadás. Ninának egy új ruhát vettem, és egy, a nevével ellátott, szép, díszes mézeskalácsot. Blake is kapott egy névre szólót  valamint egy tök drága parfümöt, amiért már olyan régóta nyivákolt. Tőlük pedig közösen kaptam egy, ferge- most figyelj! –teges kocsit! A jogsimat még a nyáron tettem le, csak eddig nem volt mit vezetnem. De most, hohó! Egy gyönyörű autót kaptam, sötétszürkét, fénylőset, tisztára oda voltam, meg vissza érte. Kaptak is egy-egy nagy cuppanósat tőlem, meg egy csontropogtató ölelést is.

Hayley Carson @Hayley_RQCarson                                                                                december 24.
Hivatalos! Nekem vannak a legjobb tesóim a világon!! Imádlak titeket @BlakeyC és @NinaCarsonOff !!

Mellékeltem egy régebbi képet is, ami még az egyik X Factor próbán készült. Imádom a tesóimat!

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Szuper rész lett! :D Kíváncsian várom a folytatást! :)) Siess vele, puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D Köszi:D Várhatod is, mert már nagyjából kész van, és szerintem örülni fogtok a végének;) De csak Szilveszter napján kapjátok meg, hogy addig is húzzam az idegeiteket:P Puszi ♥

      Törlés
  2. Szia! :P
    Nagyon tetszett ez a karácsonyi részecske. ^^ Az a rész volt a legjobb mikor együtt fát díszítettek meg sütögettek. :)
    Cuki volt Zoe és Louis. :) Hmm vajon mi történhetett, nem is tudom... :D Csak viccelek.
    Biztos kedvesek lehetnek Louis húgai. :)
    Nagyon várom a következő részt!
    Puszi: Little Zsoo <3
    U.i.: Előző kommentedre a válaszom: Most hogy elolvastam sikeresen eltávolítottam a tűket a hátsómból. ;) :''DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Örülök, hogy tetszett!^^
      Oké, leszögezem, hogy az MÉG nem történt meg!:D
      Biztos azok, még nem találkoztam velük személyesen. :)
      Puszi ♥
      Ui.: Örülök neki!^^

      Törlés