2012. december 9., vasárnap

II./ 14. Vissza az új otthonba


Íme!:D Meghoztam a részt, bár rövid lett, fontos mozzanat van benne (legalábbis én úgy érzem). A címből szerintem még nem feltétlenül találhatjátok ki, mi történik, hisz az új otthon lehet London is, lehet a fiúk otthona is, de lehet más is;) Lényeg a lényeg, kis visszaemlékezés, kis Twitter-párbeszéd, írjátok meg a véleményeteket!:D 
Noémi xXx

Ui.: Itt egy újságcikk, amit szintén Noricii készített nekem, csak mindig elfelejtettem kirakni. Bocsi. xx (katt a képre a nagyobb méretért)



















Hayley

Két nappal a temetés után vissza kellett mennünk Londonba, mert kezdődik, illetve folytatódik a munka, bár még maradtunk volna. Mikor mindenkitől elbúcsúztunk, és beszálltunk a mikrobuszba, furcsa csönd telepedett ránk. Aztán, mikor már jócskán kint voltunk a városból, Harry felpattant és elordította magát.
-          OTT HAGYTUK THERESÁT!
Végül a kiabálása senkit nem hatott meg, ezért felhívta a fekete csajszit, és megbeszélték, hogy vonattal megy haza. Aztán Harold folyamatosan azt ecsetelte nekünk, hogy hogy ég ettől a pofája, és ez miattunk van, mert nem szóltunk neki, és bunkóság csak úgy otthagyni szegényt, mire mind egy emberként üvöltöttünk rá, hogy ugyan, fogja már be a lepénylesőjét. Különben is, nekem egyáltalán nem hiányzik Theresa, mert be nem áll a szája. Tegnap este is…

Holnap indulunk „haza”, Londonba, ezért mindenki átjött ilyen kis buli-féleségre. Anyuék elmentek egy étterembe, mi meg áthívtuk minden barátunkat, hogy kicsit ismét együtt legyünk. Áthívtam Ivyt segíteni, hogy gyorsabban haladjunk. Zo és Louis hamarabb átjött, hogy segítsenek a készülődésben, és Liam is egy kicsit hamarabb benézett, hogy ne egyedül csináljunk mindent. Bár én mondtam, hogy nem kell ennyi segítség! Zo, Lou és Harry csinálta a szendvicseket, Liam, Ivs és Nina pedig segített rendezkedni. Mert azért a törékeny meg fontos dolgokra vigyázni kell, még akkor is, ha ez nem egy vadulós buli lesz. Végül hétkor megjöttek az első vendégek, név szerint Zayn, Niall és Jasmine. Percekkel később futott be Cam, Kristen (volt osztálytárs), Bors és Cameron. Már elég sokan voltunk, beszélgettünk, akik még nem ismerték egymást, azok ismerkedtek, és egész jól elvoltunk. Csöngettek, ezért gyorsan felálltam Kristen mellől – vele beszélgettem -, és az ajtóhoz mentem. Ami ott fogadott, nem kicsit meglepett. Ugyanis a küszöb előtt Theresa és Jimmy állt, és egészen úgy tűnt, ismerik egymást. Egészen lefagyhattam, mert Jimmy megszólalt.
-          Szia! Beengedsz?
-          Ö… persze. – nyögtem ki végül. Arrébb léptem, így a „párocska” beljebb mehetett. – Ti ismeritek egymást?
-          Ja, igen, ma találkoztunk a kávézóban. – mosolygott Theresa. – Éppen nem volt nálam elég pénz, mert a taxizás miatt szinte teljesen leégtem, és nem tudtam kifizetni a kávét. Ekkor jött Jim, és megmentette a napot! – nézett fel rá – szó szerint, mivel Theresa a maga 165 cm-jével még Ninánál is kisebb volt, még magas sarkúban is, Jimmy pedig legalább 173 cm volt.
-          Csak pár font volt, annyi még túlélhető. – mosolyodott el szégyenlősen a „hős”.
-          Na, mindegy, szóval ezek után, úgy gondoltam, valahogyan viszonozni kell ezt a kedves gesztust, hát gondoltam, elhozom bulizni.
-          Milyen kedves. – mosolyogtam rá fanyarul. – És Jimmy, milyen hős vagy! – csaptam össze két tenyerem, mintha tényleg annyira nagy számnak tartanám. Persze, az lenne, HA NEM DOBOTT VOLNA KI!
Láttam Jimmy arcán, hogy kényelmetlenül érzi magát ebben a szituban, ezért úgy gondoltam, hogy hagyom a „párocskát” együtt lenni. Ezért hát elindultam a nappaliba, vissza Kristenhez, de ő már Cameronnal beszélgetett – és ahogy láttam, Cameron fűzte őt! Oké, ideje új beszélgetőpartnert keresni. Gondoltam, Louék úgy is elvannak ketten, megkeresem Ivset. Nos, Ivs éppen Greg szájában volt, szóval őket sem zavarhattam. Anyám, itt mindenki szerelmeskedik?! Nina felé fordultam, de Jasminenel és Cammel beszélgetett valami fontosról, szóval ők is kilőve. Mandi szóba se jöhetett, hiszen ő alapból nem volt itt, Blakekel elmentek sétálni. Végül megpillantottam Zot egyedül, és azonnal lecsaptam rá.
-          Zoe! – fogtam meg a vállát.
-          Mi az?
-          Theresa… - nyögtem ki.
-          Mit csinált?
-          Elhívta Jimmyt randizni. Ide.
-          Elhívta randizni? De hát ismerik egyáltalán egymást?
-   Ma ismerkedtek meg, mert Theresa csóri volt, és nem volt pénze kávéra, és Jimmy volt a „megmentő”… És Jimmy meg eljött ide, pedig tudta jól…
-          Már bocsi, Hays, de hogy tudta volna? Nem hiszem, hogy Theresa megemlítette volna neki…
-       Jimmy mindig tudni akarja, hogy ki a házigazda, Harry pedig nyilván mesélt Theresának a buliról, amit immáron hivatalosan is tönkre tett!! Én mentem aludni. – trappoltam volna be a szobámba, de Jimmybe botlottam.
-          Hays… ugye… ugye nem… zavarok? – kérdezte, miközben a haját babrálta.
-      N-nem… - nyögtem ki végül, de olyan halkan, hogy szerintem szuper-ügyesnek kellett volna lennie, hogy meghallja.
-      Végre megvagy! – pattant oda mellénk Theresa vigyorogva, karon ragadta Jimmyt, és elvonszolta valahova. Ezen a ponton döntöttem el, hogy számomra vége a bulinak.


Gondolatmenetemet az zavarta meg, hogy Lia küldött egy SMS-t. Általában nem szokott SMS-t küldeni, csak ha valami nagyon rövidke dologról van szó. Most ennyit írt:
Keressetek saját lakást, és változtassátok meg a Twitter neveiteket! Ja, és amúgy csináltunk nektek hivatalos közös oldalt Twitteren, @RythmQueens néven keressétek. Írjátok meg, mi az új nevetek és szerzek nektek pipát mellé.Ha nem találtok házat, szóljatok, keresek én.  Lia xx
Mikor megmutattam a lányoknak, elkezdtek fintorogni, mivel Zoe szerint a ZoZoProud az tökéletes Twitter név, de mondtam, hogy ne akarja, hogy Lia mérges legyen rá, így végül durcázva ugyan, de elővette a telefonját, és gondolom átállította a nevét. Ivette is hasonlóan cselekedett, majd én is rányomtam a beállításokra, és megváltoztattam a nevem @Hayley_RQCarsonra. Nem valami ötletes, de ez van. Ha már ott voltam, csiripeltem is egyet.

Hayley Carson @Hayley_RQCarson                                                                          december 14.
Úton @Zoe_Proud_RQ –val és @IvetteRQueen –nel. Pápá, Bristol, szeretünk. xX
Amúgy unatkozom #askHays

Gondoltam, a rajongók úgy is akarnak tudni pár dolgot, és így a legkönnyebb kiszűrni a kérdéseket a többi dolog közül. Perceken belül már záporoztak is a kérdések, én pedig figyelmesen elolvastam mindegyiket, és amelyek tetszettek, azokra válaszoltam.

Janice Lawson @JaniceQueener                                                                                 december 14.
Hol töltöd a Karácsonyt? Mit szeretnél kapni?:) #askHays

Hayley Carson @Hayley_RQCarson                                                                          december 14.
@JaniceQueener Hú, hát nem tudom, vagy hazajövök, vagy pedig hármasban a lányokkal + néhány haverral. Konkrét kívánságom nincs.:)

Harry’s slut @HarryGiveMeYourGravy                                                                      december 14.
@Hayley_RQCarson Tetszik valamelyik fiú az 1Dből?:D xx #askHays

Hayley Carson @Hayley_RQCarson                                                                          december 14.
@HarryGiveMeYourGravy tetszik a neved;) Amúgy meg nem, mindegyik srác olyan, mint a bátyóm, Blake #szeretemBlaket

Na, hát igen, kis hazugság. De azt mégse írhattam, hogy „Ja, Harry tökre bejön!”, nem igaz? Egyrészt, mert a Directionerek élve elégetnének, másrészt, mert ilyet egyszerűen nem posztolunk ki egy közösségi oldalra. Meg nem is akarom, hogy Harry tudjon róla. Nem, ő most tabu. Megnéztem Zo adatlapját, és a következőt láttam:

Zoe Proud @Zoe_Proud_RQ                                                                                       december 14.
@Hayley_RQCarson Mikor érünk már hazaaa? Amúgy Ivette üzeni, hogy nézz balra.;) xx

Nézzek balra? Miért nézzek én balra? Nem akarok balra nézni! És, ha mégis kéne? Végül engedelmesen elfordítottam a fejem balra. Harry szemeibe ütköztem, furcsa, hogy eddig nem vettem észre, hogy figyel. Egy pillanatra a pillangók a gyomromban táncolni kezdtek, de elcsitítottam őket, és a pillantásom próbáltam a zöld íriszekről ismét a telefonomra szegezni.

Hayley Carson @Hayley_RQCarson                                                                           december 14.
@Zoe_Proud_RQ Nem tudom, kérdezd a kis sofőrünk! És Ivs, egyszer elkaplak!!!!

Azonnal jött a válasz:

Ivette Wilson @IvetteRQueen                                                                                     december 14.
@Hayley_RQCarson Máris rettegek xx

 Retteghetsz is! gondoltam. Óvatosan balra sandítottam, és úgy láttam, Harold már nem figyel. Most már nyugodtan folytathattam tevékenykedésemet az Interneten. Közben privát üzenetben elküldtem Zonak és Ivsnek, hogy Lia üzeni, keressünk saját lakást, ha pedig nem találnánk, szóljunk neki, elintézi. Zoe erre azt mondta, a múltkor látott egy házat, ami eladó, és kívülről szépnek tűnt, majd megnézhetnénk. Végül azt beszéltük meg, hogy ahogy visszaértünk a fiúk lakására, megnézzük a házat. Erről persze a fiúk nem tudhatnak, mert bevetnék a cukipofikat, és azoknak lehetetlen ellenállni.
Aztán újabb SMS érkezett:
Elküldtem e-mailben a napirendeteket. Nézzétek meg a holnapi feladatokat. Lia xx
Továbbítottam az üzenetet a lányoknak is, majd egyszer csak az autó megállt. Louis kipattant a vezetőülésről, kinyújtóztatta elgémberedett tagjait, majd gyorsan elmagyarázta, hogy két perc, és beérünk Londonba, előtte nyújtózkodik egy kicsit. Logika nem volt benne, de ha neki így jó…
Mikor visszaértünk csajod dolgokra hivatkozva elmentünk megnézni a házat, amit Zoe látott. Valóban szép volt, ezért felhívtuk Liát, hogy jöjjön ide, nézze meg, mit gondol róla. Pár percen belül alacsony, de határozott menedzserünk megjelent mellettünk, és elmosolyodott a ház láttán.
-          Ha hiszitek, ha nem, én is ezt néztem ki nektek. – erre mind a négyen elnevettük magunkat. – Amúgy már minden le van rendezve, mert ezt amúgy is megvette volna a cég, csak akkor ez a tiétek lesz. Cuccoljatok be!
Ezzel egy gond volt: a fiúk nem hiszem, hogy örülni fognak, hogy elmegyünk. Mondjuk, azért megérthetnék, a mostani állapot fura.

Zoe

Louis kisebb hisztit csapott le. Azt mondta, ő velem akar aludni  és azt úgy nem lehet, ha külön házban lakunk. Mondtam, majd egyszer ő alszik nálam, másszor meg fordítva. De neki az sem volt jó, mert az úgy nem kényelmes. Hiába próbáltam meggyőzni, nem tágított, és ennek az lett a vége, hogy fogtam magam, és szó nélkül átvittem a cuccaimat a házunkba (ami amúgy négy utcányira van innen). Hayleynek és Ivsnek nem voltak ilyen problémái, bár Harry egy kicsit marasztalni akarta őket, de végül belátta, hogy ez így tényleg nem jó, és külön házban egészségesebb lesz. Legalább újra hódolhat az egyik hóbortjának, ami a meztelenül futkorászás (fúj!).
Louis azóta tízszer hívott, és küldött két SMS-t is, amikben az állt „Átmegyek!” a két másodperccel későbbiben pedig „Nem tudom, hol laktok!”. Utóbbi egy kicsit megmosolyogtatott, de mondtam neki, hogy most ne jöjjön, mert kipakolászunk, berendezkedünk, utána meg elmegyünk a bútorboltba, mert néhány dekorációs cucc még hiányzik nekünk. Ezt elfogadta, de azt mondta, ha végeztünk azonnal írjam meg neki, hol lakunk. Erre ennyit írtam:
„Örömmel. J

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Fu de nagyon örültem ennek a résznek!! ^^ Boldoggá teszed a napom ha hozol részt! :P Tök jó lett, Louis olyan aranyos hogy nem akart Zoe nélkül aludni. Harry hobort-os renel meg szakadtam. XDXD Biztos jó a lányok háza. :-) Egy kérdés: nem értettem ezt a "J" aláírást. Miért is J? Bocs de nem esik le. :D
    Szuper lett, várom a következőt! :)*-* <3
    Puszi <3 ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Örülök, ha örülsz!^^
      Hol van J?:o
      Sietek vele!
      Puszi♥

      Törlés
  2. Szia! :)
    Jaj de jó hogy itt van az új rész.:D Tök jó lett! :D Louis eszméletlen cuki volt, ahogy Zoénak üzengetett.:D♥ Nagyon várom már a folytatást.:) Hozd hamar!^^
    Ui: az újság cikk is nagyon tetszett! :D
    Puszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Örülök, hogy tetszik!:D Hozom majd, sietek vele, a cikket pedig csak írtam, Noricii szerkesztette meg nekem.:)
      Puszi:D

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon nagyon nagyon tetszett :DD
    Örülök,hogy újra"visszatértél" közénk :D
    Jimmy helyes (Josh! *-*),de ritka szemét.
    Most többet nem is tudok kinyögni :)
    Kérlek siess a következővel :)
    Puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Örülök neki!!:D
      Hú, hát igen, ha jön a löket, akkor általában sikerül írni, ha nem akkor nem. ://
      Jimmy pontosan az, helyes, de szemét.
      Sietek!:D
      Puszi:D

      Törlés