2012. augusztus 10., péntek

Bejelentés + részlet

Bocsi, hogy még mindig nem részt hoztam, tényleg sajnálom, írom, csak hát ez nem olyan egyszerű.... nekem. (Mióta van benne a netszótárban a Boyle szó? Oo) Viszont mondani szeretnék valamit. Ma átmegyek az egyik barátnőmhöz Kunszentmártonra, és hát lehetséges, hogy tartunk Twitcamot (LEHETSÉGES=NEM BIZTOS!!). Majd meglátjuk. :) És ez a következőket jelenti: végre megismerhetitek az írót, vagyis engem, muhaha :'D; kérdezhettek, ha valami nem tiszta egyes dolgokkal kapcsolatban; viszont nem mondok semmi konkrétat, azaz nem spoilerkedek! :D 
Nos, hogy megtudjátok, hogy lesz-e Twitcam, lessétek a twitteremet ( https://twitter.com/juhanoe08 ), mert amint elkezdjük, kirakom a linket. :) Ha csinálunk Twitcamot, szeretnénk, ha minél több nézőnk lenne, szóval szólhattok bárkinek! ^^ (Na, jó, azért perverz öreg bácsiknak ne...). És jutalmul (?), itt egy részlet! :D

Mivel Én is le akartam ülni, ezért nemes egyszerűséggel átugrottam a kanapé háttámláján, és lehuppantam az ülőrészre. Anya sose szerette, ha ezt csinálom, mindig azt hiszi, hogy a nyakamat töröm. Most is azonnal szúrós szemekkel nézett rám, majd szólásra nyitotta a száját, hogy megdorgáljon, de amint kérlelően néztem rá csak megcsóválta a fejét, majd jelezte, kimegy a konyhába, mindjárt jön.
-          Kedves anyukád van. – szólalt meg mellettem Liam.
-       Naná, hogy kedves! Szerinted miért lettem Én ilyen kis édi-bédi? – vigyorogtam. Erre Liam csak mosolyogva megrázta a fejét. - Amúgy Theresa hova lett? – kérdeztem, mert a 8+1. személy sehol sem volt. No, nem mintha hiányolnám, csak érdekel, lehet, épp kirabol minket.
-          Elment megkeresni egy régi bristoli barátnőjét. Elvileg.
-          Ja, amúgy az úgy jó nektek, ha Ivettéknél alszotok Niallel?
-          Van ott kaja?
-          Rengeteg.
-          Akkor Niall nem fogja bánni, hogy ott alszunk. – nevetett.
-         Majd Ivyvel elmentek, nincs olyan messze, gyalog tíz perc. Nagyon helyes anyukája van, és imád főzni, szóval Niallt is imádni fogja.
Liam bólintott, majd Niall felé fordult, aki, úgy tűnik, meghallotta, miről beszélgettünk, és csillogó szemekkel szuggerált engem, gondolom, hogy kiszedje belőlem, mikor mehetnek oda. Csak mosolyogva megráztam a fejem, jelezve, hogy várjon még egy kicsit. 


Na, felcsigázott titeket? :D
Noémi xXxX

Ui.: TÁTÁTÁRÁRÁRÁRÁTÁ CIRKUSZ, TÁTÁTÁRÁRÁRÁRÁTÁ AFRÓ CIRKUSZ, AFRÓ CIRKUSZ, AFRÓ PÖTTYÖS PÖTTYÖS PÖTTYÖS AFRÓ!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nézz be hozzám, mert van ott neked valami!! :) http://pleasedonotbreakmyheart.blogspot.hu/

    VálaszTörlés