2012. augusztus 13., hétfő

Liebster Award

El sem hiszem! :D Megkaptam ezt a díjat, nagyon szépen köszönöm Anginak és *R.R*-nek. :D

A szabályokról:  

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés 

Akkor hát....

1. Imádok énekelni, jelenleg tanulok is, és ebben látom a jövőmet. Szeretnék majd jelentkezni egy tehetségkutatóba (csak hát a korhatár 16 év, én meg még nem vagyok annyi, és anya különben sem enged el 17 éves korom előtt...), és minél elismertebb lenni.
2. Rengeteget fantáziálok. Mindenről. Komolyan, már elképzeltem, hogy én leszek Juhász Noémi, az a lány, aki meghódította az Egyesült Királyságot, de magyar, és jóban van a srácokkal. Haha, szép álmok. 
3. Kevés olyan igazi barátom van, akikkel tudok őszintén beszélgetni és hülyülni, de őket megbecsülöm.
4. Ha nincs ihletem, meg van nyitva a Word, és bámulom a képernyőt. 
5. Rengeteg ötletem van történetekre, jelenleg vagy ötön dolgozok, és mindig újabb és újabb ötleteim támadnak. 
6. Mondhatni zenebuzi vagyok, mindig zenét hallgatok, autóban, a szobámban (és közben táncikálok, ugrálok, stb.), néha a suliban is (mikor a barátaim betegek és Forever Alone vagyok).
7. Nem vagyok népszerű. De komolyan. Sőt, szerintem én vagyok az egyik legkevésbé "elfogadott" csaj az osztályban. De nem érdekel, amíg tudok kikkel beszélni és nevetni a szünetekben (és az órák közben)
8. Van már bronz Kazinczy-érmem (muhahha), ami azt jelenti, hogy a regionális Szép kiejtés és olvasás versenyen elég szépen szerepeltem. Harmadikban első lettem a városi versenyen, negyedikben második, és erre büszke is vagyok. (Csak tanárnő szerint hadarok.)
9. Imádok új nyelvet tanulni, jelenleg az olasszal birkózom, ami bármennyire sem tűnik annak, nagyon nehéz. Viszont akármilyen nehéz, és akármilyen igazságtalan is a tanár néha, én imádom ezt a tantárgyat. Az angolt is szeretem, bár a tanár most kitalálta, hogy eddig ugyan nem tanította meg normálisan a mondatalkotást és a kiejtést, hogy számon kéri rajtunk. 
10. Várom a sulit, komolyan, bár inkább a megszokás miatt, mert csak megszokom, hogy azokkal az idiótákkal vagyok a nap nyolc órájában összezárva, meg azzal a pár barátommal beszélgetek szünetekben (és órán). És ezen év eleje előtt ismét eltökéltem, hogy idén tanulni fogok (amit az első héten talán még be is tartok...)
11. Nagyon vizuális vagyok. De komolyan. Mindent elképzelek, megálmodok, stb. Ennek egy durvább változata, amikor valami halálesetről, vagy gyilkosságról tudósítanak, és hát had ne részletezzem, én azt is elképzelem. Olyankor nehezen bírok elaludni (meg akkor ha a nap folyamán valami felkavarót láttam/olvastam)

Angi kérdései:

1. Melyik szereplőddel tudsz a legjobban azonosulni?
Nem tudom, mert igazából a lányok közül mindhármukba "osztottam" magamból. Jelenlegi lelkiállapotomban talán valahol Zoe és Hayley között vagyok, mivel most jól érzem magam, és Marcsinak hála teljesen őrült vagyok. :D 
2. Van példaképed?  Ha van ki az?
Cher Lloyd. Amit az a csajszi csinál, az fergeteges! :D Szeretném egyszer azt elérni, amit ő, talán még egy kicsit többet is.;) És talán még Victoria Justice és Ariana Grande. Szintén ugyan ezért. ) 
3. Mi a legnagyobb vágyad?
Hogy ha világszerte nem is, de legalább Európa szerte ismert és elismert énekesnő legyek, és a One Directionos srácokat a barátaimnak mondhassam. :)
4. Mi az amit legjobban szeretsz a One Direction-ben?
Nem tudom. Talán azt, hogy bármilyen helyzetben meg tudnak nevettetni, hogy ha csak rájuk gondolok, úgy elszáll a fantáziám, mint máskor soha, és velük ugrálok a színpadon, vagy talán egyszerűen csak az, hogy öt baromi helyes és tehetséges srác, akik véleményem szerint nem szálltak el maguktól, pedig már annyi mindent elértek, amikről mások csak álmodnak... igen, talán ez. :)
5. Mi a kedvenc színed?
Lila. 
6. Mielőtt írni kezdtél, előtte mennyi ideig gondolkoztál azon, hogy te is belekezdj egy történet írásába?
Nem sokat szoktam teketóriázni, ha van ötletem. Olyankor nekiesek, és leírom. Aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem. 
7. Ki a kedvenc énekesed vagy énekesnőd?
A fent említett Cher Lloyd, Victoria Justice és Ariana Grande, de nagyon szeretem még Lolát, Fluort (bár ő nem kifejezetten énekes), Nicki Minajt (ő sem), és még sok más előadót, akiket most a ti érdeketekben nem sorolok fel. :) 
8. Mi a kedvenc állatod?
Ha ezt megkérdezik, mindig azt mondom, hogy a fehér tigris. De imádom még a lovakat, a kutyákat és a macskákat, és a "házi-rágcsálókat" (nyuszi, tengerimalac, hörcsög, csincsilla,stb.). Meg ezek kívül mindent, amit lehet simogatni, ölelgetni, dögönyözni. 
9. Milyen könyvet olvastál utoljára?
Meg Cabot - Neveletlen hercegnő naplója, és azt hiszem, a hetedik részt. 
10. Ki a kedvenc tagod a One Direction-ből?
Louis, de mindnyájukat imádom! :D Louist csak azért szeretem "jobban", mert... nem tudom. Ez van, és kész. 
11. Van testvéred?
Van, egy öcsém, nem rég lett hét éves, és bár rengeteget veszekszünk, én imádom! :D

*R.R* kérdései:

1. Vannak bizonyos elvárásaid egy könyvben? Ha, igen, akkor mik?
Nagyon nincsenek. Na, azért azt elvárom, hogy ne egy jó címmel és fedősztorival ellátott krimit kapjak, mert már jártam úgy. Sokkal durvább volt, mint amire számítottam, viszont nem tudtam letenni. Csak utána aludni nem bírtam. Visszakanyarodva a kérdéshez, nincsenek konkrét elvárásaim, talán csak annyi, hogy legyen érdekes, ne unjam meg. 2. Mi az, amit szeretsz az írásban?
Az, hogy az ötleteimet kiírhatom magamból, és akár blog formájában megoszthatom másokkal. Bár én inkább párbeszéd párti vagyok, de a leírás is megy. :)3. Mióta írsz?
Fogalmam sincs, az az igazság. Mindig is írogattam, éppen valamelyik nap találtam meg egy régi írásom, amit még elsőben vagy másodikban írtam, és kinyomtattam anyuval. Egy kislány története, aki kapott az apukájától egy kisegeret, Fricit, és az lett a legjobb barátja. Aztán egy nap az apukája ilyen üzletemberekkel beszél, és a kislányt azt hiszi, el akarják adni az egerét, ezért elszökik egy rétre. :') Ott aztán Frici elszökik, és a lány aztán megtalálja, hazamennek, és beletörődik abba, hogy az egerét eladják  Aztán kiderül, hogy másik egérről volt szó, és Happy End lesz. :') Na, igen, elég érdekes, mi? De voltak hasonló ksi történeteim, de ezeket már nem írnám le. 4. Szeretnél egyszer majd kiadni egy könyvet?
Talán, nem tudom. Nekem az írás csak egy hobbi, annyira nem tartom magam nagy írónak, bár most belekezdtem egy projectbe, hogy abból mi lesz, majd kiderül5. Kedvenc filmed, amit könyvben is kiadtak?
Alkonyat, Harry Potter, Neveletlen hercegnő naplója. 6. Kedvenc karaktered - melyik könyvből?
Talán Mia a Neveletlen hercegnő naplójából, mert sok dologban magamra ismerek (no, nem a laposságban, meg a magasságban, meg az ultracuki egyetemista pasiban). Mia is olyan kis szerencsétlen, mint én, annyi különbséggel, hogy én nem vagyok egy kis európai hercegség trónörököse, a szüleim nem váltak el, ezáltal anyum sem jár a matektanárommal (ami érdekes is lenne, mert nő:')). Viszont ő sem menő, őt is piszkálják, és neki is vannak olyan fura barátai, mint nekem (de én így szeretem őket)7. Az íráson kívüli hobbijaid?
Énekelek, rajzolok, olvasok. 8. Mi adott löketet ahhoz, hogy írni kezdj?
Egy ötlet. Lehet az bármilyen, ha eszembe jut, akkor villámgyorsan lejegyzem valahova, és aztán irány írni! 9. Milyen könyveket olvasol legszívesebben?
Romantikus fantasyket. :)
10. Ki a kedvenc íród?
Konkrétan nincs kedvenc írom, de szeretem Meg Cabotot, Stephanie Meyert, J. K. Rowlingot, és Claire Loup egyik írását is nagyon szeretem. 11. Szívesen találkoznál vele? (ha nem lenne nyelvi korlát) 
Mivel nincs kedvencem, ezért értelemszerűen nem is találkoznék vele, viszont a fentebb említett írókkal sem akkora probléma, ha nem találkozok, mert igazából nem nagyon tudnék velük miről beszélni. 

És akkor az én kérdéseim:

1. Mi ösztönöz az írásra?
2. Mikor megalkotsz egy karaktert megjelenik előtted a képe, vagy egy hírességre (modell, énekesnő, színésznő) tudod azt mondani, hogy igen, ő az? 
3. Van kedvenc filmed, sorozatod? Ha igen, mi? 
4. Melyik az a hely, város, ahol még nem voltál, de mindenképpen elszeretnél jutni? 
5. Hány igazi barátod van?
6. Hogy telt a nyár? :)
7. Mi leszel, ha nagy leszel? 
8. Mi a kedvenc időtöltésed?
9. Mi az, amit ki nem állhatsz?
10. Igaz-e rád és a szobára a mondás: "Rend a lelke mindennek."? 
11. Hiszel-e a reinkarnációban? (bocsi a fárasztó kérdésért ><) 


Még egyszer köszönöm a díjat, és küldöm:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése