2012. június 3., vasárnap

26. Finálé - ÉVADZÁRÓ


Hát igen, eljutottunk idáig is. :) Íme az évadzáró, azaz az első évad utolsó része. Kérlek titeket, hogy aki olvassa a történetemet, az írjon egy véleményt az egész első évadról, legyen az negatív vagy pozitív. Nos, ebben a részben gondolom lesznek meglepetések, amik következményeire viszont csak a második évadban derül fény. Továbbá, dizájnváltás lesz (Én személy szerint az várom a legjobban ^^), és mint már írtam, új szereplők lépnek színre. Minden ki fog a maga idejében derülni. Köszönöm azoknak, akik az első évadban velem voltak és olvasták a sztorimat, köszönöm a kommentelőknek, remélem, számuk a második évadra gyarapodni fog! :D Na, mindegy, nem szövegelek tovább, jó olvasást az első évad utolsó fejezetéhez. 





Ivy

Követtük Mikeyt egy hatalmas folyosón, majd megállt egy ajtó előtt. Intett, hogy menjünk be. Hayley lenyomta a kilincset, és megpillantottuk Louist. Éppen Tulisaval beszélgetett, és háttal állt nekünk. Tulisa pár másodpercen belül észrevett, és elmosolyodott.
-          Sziasztok, lányok! – jött felénk, és megölelt minket.
-          Hali! – nevettem.
-         Lányok! – jött oda Loui is. – Nagyon büszke vagyok Rátok! Rengeteget fejlődtetek, ugye tudjátok?
-   Ők már hova fejlődjenek? – kérdezte mosolyogva Tulisa. – Jaj, lányok, úgy sajnáltam, hogy kiestetek. – igen, Louis mellett Ő is ránk voksolt, ezért döntöttek a nézői szavazatok. – És, sikerült már menedzsert találni?
-          Igen, már dolgozunk is egy dalon. De psszt, ez titok! – nevetett Zoe.
-          Lányok! – bukkant fel Mikey az ajtóban. – Fodrász, sminkes, stylist. Most.
-    Egy pillanatot még, Mikey! – intett a srácnak. – Szóval, lányok. Valaki nagyon akar találkozni veletek!
-          Hú, kik? – kérdezte izgatottan Zoe.
-          Az meglepetés. Holnap jönnek Londonba, most… máshol vannak.
-          Louis, most már tényleg! – szólt Mikey újra.
Intett, hogy mehetünk, és mentünk is először a fodrász-szobába. Tina, a fodrászcsaj elmosolyodott, mikor meglátott minket, és azonnal intett a segédeinek, hogy vegyenek minket kezelésbe. Tina most az én hajamat csinálta, Penelopé Hayleyét, Lea pedig Zoeét. Hayley és az Én hajamat besütötték és színes tincseket festettek a hajunkba, Zoeét meg kivasalták, raktak fel ránk sminket, és elküldtek öltözni. Rám egy fekete, nem tudom, valami furi, karnál átlátsztó anyagú felsőt és egy fekete szoknyát adtak, fekete nadrággal, Hayleyre pedig egy korallszín, rojtos aljú felsőt, egy barnás dzsekit, és egy egyszerű farmert. Zoera pedig egy rózsaszín pólót, szürkés, elöl gombos bolerót, és egy fekete csőnacit adtak. És bár még csak délután négy óra volt (amit nem is értek, hogy telt el ilyen gyorsan), mondták, hogy maradjunk az öltözőben, és várjunk a jelre. Közben egy kisebb stáb odajött meginterjúvolni minket.
-          És, kinek szurkoltok? – kérdezte Keith.
-     Igazából Markot és Elt is nagyon szeretjük, nekünk lényegében már mindegy, ki nyer. – mondta mosolyogva Hayley.
-          Mit éreztetek, mikor kiesetek?
-          Természetesen szomorúak voltunk, mikor kiestünk, mert ki nem az? De… nem is olyan rossz az a negyedik hely. – mosolyogtam most Én.
-       Még véget sem ért az X-Faktor, már hallani híreket arról, hogy készül az új dalotok, és dolgoztok egy albumon is. Igaz ez?
-      Dalon dolgozunk, de albumon egyelőre még nem gondolkozunk. Nincs még dal, ugyanis. – nevetett Zoe.
-          Köszönjük, lányok. Egyébként, fantasztikusan néztek ki ma.
-          Köszönjük.
Máris öt óra van. A rajongók kezdenek szállingózni az épület elé. Hétkor kezdődik a finálé. Éppen a büféből jöttem vissza egy üveg ásványvízzel, mikor pisszegést hallottam. Nem vettem tudomásul, biztos nem nekem szólt, ha meg igen, akkor sem törődök vele. De még egyszer pisszegett valaki, és még egyszer, és még egyszer, míg meg nem fordultam, és szembe találtam magam Zaynnel. Csoki barna szemei végigjáratták maguk rajtam, majd az arcomon állapodtak meg. A haja, mint mindig, most is tökéletesen állt, ajkai óvatos mosolyra húzódtak. Nem voltam vele kettesben azóta, hogy… szóval, azóta.
-          Szia. – mondta.
-          Szia. – válaszoltam halkan.
-          Csinos vagy.
-          Köszi. Te is… öhm… a te hajad is jó.
-          Köszi. Izgulsz már?
-          Nem. Te?
-          Nem. Annyira nem. – igen, király kis tőmondatos beszélgetés. Ilyenekre vágyik az ember.
-          Bőbeszédű vagy. – hajrá Ivy, így kell ezt!
-          Csak annyira, amennyire Te.
-          Direkt nem akarsz velem mélyebben belefolyni egy témába? – húzta fel az egyik szemöldököm.
-          Most is azt csinálom. Belefolytunk a témába, hogy milyen bőbeszédűek vagyunk. Nem elég?
-       Én valami tartalmasabbra gondoltam. Tudod. Időjárás. Világbéke. – kezdtem el sétálni, miközben mutogattam. – Kiskutyák. Hajzselé. Robotok. A futurisztikus társadalom…
-          Valahogy egyik téma sem vonz. – mosolyodott el még jobban.
-          Üvegházhatás?
-          Nem.
-          Világvége?
-          Negatív.
-          A számítógépek átveszik a hatalmat?
-          Te aztán pozitív egy személyiség vagy!
-          Mondták már. – ittam egy kortyot a vizemből.
-          Kaphatok? – mutatott az üvegemre. – Kiszáradt a torkom.
-          Ennyitől?
-          Nem. Előtte is szomjas voltam, csak megláttalak, gondoltam, beszélgethetnénk.
-          Nesze. – nyújtottam neki.
-       Kutyának meg tessék. – nevetett, és lehúzta az üvegem felét. – Tudod… ez most olyan, mint ha csókolóztunk volna. – kikerekedtek a szemeim.
-          Mi?
-        Nyugi, csak vicceltem. Bár tény, hogy hasonlított hozzá. – kacsintott. Éreztem, ahogy vér szökik az arcomba.
-          Az üvegemnek semmi köze nincs semmiféle csókhoz!
Aztán már csak azt vettem észre, hogy Zayn ajkai az enyémeken vannak. Enyhe cigi szaga volt, de jelenleg jobban lefoglalt nyelvének és ajkainak puhasága. Teljesen elvette az eszemet, közelebb vontam magamhoz, és beletúrtam a hajába, míg Ő a derekamat ölelte át. Bele sem gondoltam a következményekbe, csak csókoltam, és hagytam, hagy csináljon velem, amit akar. Aztán valahogy elszakadtunk egymástól, Én pedig zavarodottan néztem a szemeibe.
-    De ennek igen. – vigyorgott. Ajkait megint enyémekre helyezte VOLNA, ha Én ki nem tépem magam a karjai közül, és el nem szaladok.
-          Most hagyj békén. – kiáltottam, miközben csak futottam, azt sem tudom merre.
Egy ajtót láttam magam előtt, gyorsan kilöktem, és az utcán találtam magam, pontosabban egy sikátorféleségben, pont jó volt ahhoz, hogy kicsit leüljek és kiszellőztessem a fejem.

Hayley

Már Ivy is előkerült, kiderült semmi baja, csak sétált. Bár kicsit zaklatottnak tűnt, ezt betudtam a sok stressznek, ami manapság éri. Dermot bejelentette, hogy kezdődik a Finálé. A mi számunkkal kezdődött, így mindenki felvonult, és előadtuk a dalt. A végén a közönség felállva tapsolt, mi pedig mind meghajoltunk. Elkezdődött a finálé. Igazából elmondani nem lehet, milyen jó volt. El és Mark is mindent beleadott. Aztán jöttek a fiúk. Elkezdődött a dal, Liam pedig énekelt. Aztán jött Harry része, és a refrén. Pattogtak, mint a gumilabda, össze-vissza. Aztán jött Zayn szólója. Ivy itt már nem a színpadot nézte, hanem a cipőjét, vagy a padlót. Csak nincs valami közöttük? De mi Zoeval elkezdtünk bulizni, mint két őrült, és nemsoká csatlakozott hozzánk Kaith, Lissa, Gina és Lia is. Láttuk, hogy egy pillanatra vett minket a kamera, hogy milyen jól bulizunk a backstageben, de utána megint a fiúk mentek. Jött Harry híres-neves szólója, ami mondjuk a refrén mélyebb verziója, de kit érdekel. Szóval, az a rész, amit ma a próbán nekem, igen, NEKEM énekelt. Bár lehet, hogy csak képzeltem. Biztos, tuti. Mármint, egy ilyen srác, mint Harry miért figyelne fel rám? Oké, haverok vagyunk, de azért értitek… és megint…. Megint úgy éreztem, hogy bár nem nézett a szemembe, de… nekem énekel. Beteges vagyok, mi? Szörnyű… és mégis. Jól esik csupán azt gondolni, hogy érek neki valamennyit.
-       That’s what makes you beautiful.- énekelte utolsó sorát Harry, majd vigyorogva ordítottak egy-egy köszönjüköt.
-      One Direction! – ment a színpadra Dermot. – Hú, srácok, ti aztán tudtok valamit. Szóval ez volt a…
-         Dermot, várnál egy kicsit? – szólalt meg Louis.
-         Öööö, persze. – mondta zavarodottan Dermot.
-         Szóval, kedves rajongók. Bizonyára tudjátok, hogy pár hete szakítottam Eleanorral… - kezdett bele Louis, és én éreztem, mit fog mondani… A tömegből hangos fújozások hallatszódtak, nyílván nem kedvelték Eleanort ezért a tettéért. – És, hát… eléggé magam alatt voltam akkor. De… most van egy bejelenteni valóm…

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Istenem ez nagyon jó volt :DD
    Megtörtént az első Ivy és Zayn csók :DD
    És pont a legizgibb résznél hagytad abba :O
    Már nagyon várom a kövi évadot :)
    Első évadról vélemény ahogy kérted:
    Mindegyik fejezeted egytől egyig irtó jó volt :D
    Ahogy Leírtad a lányok történetét az X-faktortól egészen idáig :D
    Louis ás Zoe kapcsolatát :D
    Hayley és Harry között lévő "szerelmet"
    És a többi :D és a többi :D
    Csak gratulálni tudok neked :)
    Puszi :D

    U.i.:kíváncsi vagyok az új kinézetre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Jaj, már Én is vártam ám!! ^^
      Örülök, hogy eddig velem voltál, és hogy tetszettek a részek, remélem, továbbra is velem tartasz a második évadra! :D
      Puszi

      Törlés
  2. sziaaaa!
    úristen. te kértél hozzászólást hát most kapsz egy "rövidet" :P :D
    Elsőnek, mikor blogokat kerestem nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem a történetét.
    Nagyon nagyon nagyon sok minden tetszett benne (felsorolok párat, ha nem baj)
    - elsőnek is: nagyon jó, hogy nem minden "poént" löttél le az első évadban, így nem lesz vontatott a történet.
    - másodjára: nem sablonos az egész történet. Nehéz olyan sztorit találni, amit nem olvastál már valahol átköltve.
    - harmadjára: IMÁÁÁÁÁDOM A SRÁCOKAAAAAT! :DDDDDD

    nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra :Hayley és Harry mikor és hogyan jönnek össze, Lyv és Zayn kapcsolata és persze Louisék se maradjanak ki a sorból. :D

    Röpke négy óra folyamatos kockulás kellett, hogy elolvassam az egészet. Te vagy az oka, mármint a történeted az oka annak, ha holnap egyest kapok valamiből. Elvonta a sztori a figyelmemet. GRATULÁLOK ÉS SIESS NAGYOOOON!!! :d xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Jaj, nehogy miattam kapj egyest!! :O Mindenesetre, örülök, hogy tetszett eddig a blog, és remélem, ezután is fog! :D

      Törlés
  3. :((((((
    Szomorú vagyok,hogy vége lett az első évadnak...mert így egyre közeledünk a végéhez...:( De hát na,ilyen az élet:DD Nagyon örülök,hogy még a kezdetek kezdetén rátaláltam a blogodra!Emlékszem este fél 12 volt...unatkoztam elkezdtem blogokat keresgélni...rátaláltam a Rythm Queens-ra...Már a képről(ami fent van tudod:DD ) Már arról szimpi volt,mert én nagyon szeretem a csajokat:)) [A nickelodeonról...] és így elkezdtem olvasgatni...hajnali 1 volt már mikor a végéhez értem...nagyba lestem ki a fejemből és azon gondolkoztam,hogy-hogy lehet valaki ilyen tehetséges?:D Hogy bír olyat kitalálni ami más blogokba nincs?! Ez eszméletlen!:D És még tovább olvastam a blogodat mert újabb és újabb részeket írtál...és még jobban bele szerettem a Rythm Queens-ba..*-* Nagyon nagy erőkkel szurkoltam ZoZo-nak és Lou-nak...és bejött a szurkolásom:]] Ivy-nek és Zayn-nek is nagyon szurkolok^^ /és látom már nem is kell olyan sokat szurkolom mert úgyis lesz belőlük valami:$$/ És Harry@Hayley ahw^^ nekem ők bestek:$$ de azért nem volt szép,hogy Harry&Hayley közt már a legelején érezni lehetett a viszonzott szerelmet /de semelyikük se tudta|tudja,hogy a másik ugyan azt érzi/...és még azóta se történt meg a szerelmi vallomás..hát ez kicsit kiakaszt:P De bezzeg Zoe&Lou összejöttek:PP pedig náluk nem lehetett észrevenni/érezni:P De ez így jó!:D De ettől lesz kerek a sztori!:]Tehát én örülök,hogy befejeződött az elsőévad,mert így közelebb leszünk a szerelmi vallomáshoz:"DD meg előbbre lesz a sztori...na de szomorú is vagyok..:):
    Erről a részről annyit szeretnék kommentelni,hogy ahhhwww*-* Romantikusan viccesen cukker*-* rész volt!:) Ivy&Zayn csóknál elolvadtam!:33 És olyat,hogy mertél tenni,hogy pont a legjobb résznél fejezted be?:ooo
    jaa.és én azt képzeltem el amikor /Hayley szemszöge van és Harry énekli a kedvenc részem/hogy Harry kihívja a színfalak mögül Hayley-t és pont a szemébe modnja és csók meg minden lávolás,lecsukódnak a fények meg na:DD érted ilyen lávos rész:$$$ de végül a Te megoldásod is nagyon jó,mert húzod a szerelmi vallomást,és gondolom ez a húzás azért van mert lesz majd benne egy hirtelen csavar vagy valami és így Hayley és Harry sokkal közelebb kerülnek egymáshoz...na tudnálak untatni egész évben a fantáziámmal,de már így-is litániát írtam:$$ ugye meg tudsz bocsájtani?! Nagyon várom a második évad első részét!:*
    Millió puszi:Legnagyobb Rajongód~Jenni *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi de ezt még kifelejtettem: Mikor rossz kedvem volt /de olyan szinten,hogy napokig sírtam:)))/ a Te blogod volt a vigaszom!:]Mikor olvastam a blogod,mindig jobb kedvem lett,de ha jó kedvem volt akkor olyan jó lett mikor felraktál egy újabb részt,hogy táncoltam ugráltam,meg mosolyogtam mint az állat:"D . És mikor meg tudtam,hogy a legjobb barátnőm akit már 14 éve ismerek,és vele nőttem fel/szószerint:))/ tehát megtudtam,hogy elköltözik..és ez még okés..de mikor azt is megtudtam,hogy hova:oo hát akkor volt végem...:/ Mi itt lakunk Jász-Nagylunk-Szolnok megyébe...Ők meg elköltöznek Sopronba..hát:(( még most is kivagyok..de lényegege a dolognak az,hogy a blogod még ebben a hejzetben is jobb kedvre derít...meg,hogy is mondjam...erőt ad:DDD ez tudom eléggé furcsán hangzik,de ez van!:) Tehát ez csöpögős lett,de ez az igazság!Ha a blogod nem lenne..akkor nem is tudom,hogy mitcsinálnék:DD /bocsika,hogy ezt megosztottam veled...:P/

      Törlés
    2. Szia!
      Jajj, annyira meghatódtam, hogy nem is tudok mit írni! :')) Úgy örülök, hogy ennyit jelent neked a blogom, nem tudod, milyen jó érzés! El sem tudod képzelni, milyen jó azután ilyet olvasni (és sajnálom, hogy csak most válaszolok rá), hogy szarrá áztam. ^^
      Puszi: Noémi

      Törlés