2013. július 4., csütörtök

Életjel

Megrekedtem. Sajnálom. 
A fejemben megannyi nagyszerű ötlet tűnik fel minden nap, és mire oda jussak, hogy leírjam őket: semmi. Tudok írni kb. két mondatot, nem jönnek a szavak. Bámulom a képernyőt, bámulom a billentyűzetet, de semmi. Pontosan tudom, hogy MIT kéne leírni, csak azt nem tudom, HOGYAN. Nincs ötletem, miért van ez. Pedig higgyétek el, napközben, mikor semmi esély nincs arra, hogy gyorsan a gép elé pattanjak, és a fejemben született mondatokat villámsebességgel leírjam olyan helyzetek és leírások jutnak eszembe, hogy néha meg is veregetem a saját vállam. Gondolatban. Na, jó, néha gyakorlatban is. 
De a lényeg, hogy nem direkt csinálom. Nem direkt nem hoztam részt több mint 2 hónapja, hanem mert egyszerűen megnyitom a dokumentumot és... semmi. Ülök, és semmi nem jut eszembe. Megírok egy fél mondatot, és nem tudom folytatni. De nem csak a RQ-val van ez így. Minden (nyilvános és nem nyilvános) történetemnél megfeneklettem. Nem tudok írni. Azt hiszem, ez most tényleg írói válság. Időm lenne, kedvem is lenne, minden megvan hozzá, kivéve a szavak. 
DE! Próbálkozom. Két hónap alatt már megírtam egy - szerintem - vérszegény részt, de úgy voltam vele, nem teszem fel. Be akarom hozni magamat. Legalább négy részt meg akarok még írni, és utána kezdeném el újra hozni a részeket. És így mindig lenne időm is, bizonyos időközönként lenne rész is, de mindez csak akkor, ha még nyáron sikerül behoznom magamat. Szóval, szurkoljatok, és küldjétek az energiát (nem vicc!). 

Más. 
Nem tom, lehet, hogy egyedül vagyok vele, és lehet, hogy nagyképűnek fog hangzani, de én már úgy unom ezeket a semmit sem jelentő díjakat. Ilyen blogger, olyan blogger, és ez még jó is lenne, HA NEM MINDENKI KAPNÁ MEG. Tudom, gondolom azért van, hogy ne legyen sértődés, meg, hogy "Jaj, vele jóba vagyok, neki adom!", de ez engem irritál. Olyan blognak vannak díjai, ami egyszerűen és alpárian fogalmazva szar. Nem tud fogalmazni, a története (legtöbbször fanfiction) már annyira képtelen, hogy lassan a fantasy kategóriába tartozik a "mű", de persze sok ismerőse van, akik agyba-főbe dicsérik és küldik nekik a díjakat. És ezzel nem azt akarom mondani, hogy az én blogom a menő és a király, csak már unom, hogy mindenki csak küldözgeti körbe a díjakat, és vagyok én (a lusta, gonosz bloggernéni), aki leszarja ezt az egészet. 
Olyasmit találtam ki, mint az Oscar-gála. Csak persze nem a filmeket díjaznánk EGY díjjal egy-egy kategóriában, hanem a blogokat, bloggereket, bloggerinákat. És nem csak öt-öt vagy négy-négy jelölt lenne egy kategóriában, hanem bárkire lehetne szavazni, és a végén az nyerne, akinek a legtöbb szavazata van. És nem lenne sértődés. Érdekes, én még nem igen hallottam arról, hogy valaki, aki nem kapott Oscart (khmmm, Leonardo DiCaprio, KHMMM!) hisztizne miatta. Tudomásul kell venni, hogy téged nem tartanak érdemesnek arra a díjra. Ennyi. 
Szóval, ez lenne az én véleményem. Lehet fújolni, meg minden, de ezért (is) nem raktam ki a manapság kapott díjakat, mert már mindenki megkap minden díjat ÖTSZÖR. És tudom, hogy hálásnak kéne lennem, de én már unom. 
Ellenben, szívesen megszervezem ezt az egész Blog-Oscar-cuccost, ha van érdeklődés rá. 
Noémi xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése