2013. április 20., szombat

Díjjjjacska




 Danke shön B.!:) 




a) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!
Kérdések:
1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Talán a V,mint Viktória (VicTORious) című sorozat a Nickelodeonon. Nagyon szeretem, és persze a lányokat is, akik játszanak benne. Imádom a szövegüket, a hangjukat és a kinézetüket. :) Továbbá nagy Directioner vagyok. 
2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább? 
A lányok közül is leginkább Hayleyvel, talán mert olyan szeretnék lenni, mint ő (kinézetre és belsőre is egyaránt). Ő sokkal magabiztosabb, mint én, és kicsit viccesebb is. ._.
3. Számodra mit jelent az írás?
Kiírom magamból, amit gondolok (ezért van 1000+1 írásom...). Éppen ezért, ha semmi használhatót nem gondolok, nem tudok írni se. 
4. Mi volt az első történet, amit írtál?
Hú, tudnék mesélni. xd Első blogom Twilightos volt, és Renesmee-s és Jacobos volt, de az első kis történetemet egy egérről és egy kislányról írtam. xd
5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?
Dühöngök. xd Próbálok magamból kicsikarni valamit, de ez általában nem szokott összejönni (és, mivel manapság nagyon monotonok a hétköznapjaim, az ihlettelenség gyakran előfordul... vagy éppen másra lesz ihletem [amikből több millió novellát tudnék írni, de persze csak elképzelni tudom őket, leírni már nem]).

Küldöm Brinek!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése