2012. október 9., kedd


Mint látszik, újabb díjat kaptam, méghozzá Jennytől! :D Nagyon szépen köszönöm. <3



Szabályok:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról!
2. A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
3. A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
4. 11 blognak tovább kell küldeni!
Nincs visszaadás/jelölés!

1. 11 dolog magamról:
  1. Nagyon szeretek énekelni.
  2. Kedvencem a McDonald's-os Texas Bacon burger:D
  3. Barátnőim neve: Panka, Detti, Evelin és Marcsi:D
  4. Szörnyen lusta vagyok.
  5. Jó angolos vagyok.
  6. Imádok hülyéskedni és barátkozni!:D
  7. Barna hajam és barna szemeim vannak. :D
  8. I love 1D :D ♥
  9. Az osztályban nem vagyok népszerű, de annyira nem is bánom.
  10. Ötödik éve vagyunk együtt az osztállyal, és már kurvára semmi nem hoz lázba minket:'D 
  11. Nagyon szeretnék egyszer kiutazni Londonba!:D 

2. 11 kérdés Bitől:) :
  1. Mitől szántad rá magad a blog írásra? Nem tudom.... mindig is írogattam, és egyszer rátaláltam a blogspotra, asszem még 2008-ban... 
  2. A szüleid tudják hogy írsz vagy olvasták már a története(i)d? Szerintem tudják, mert mindig nézik a monitorom, hogy írok, de mindig elkattintok xD És nem olvasták, dehogy :'D
  3. Ki a kedvenced a One Direction-ből? Hmmmm... kedvencemnek Louist mondom, de mindegyik srácot napról napra jobban szeretem! :D 
  4. Hol élnél szívesen? London vagy New York! :D De még talán Budapesten is. :)
  5. Barátok közt vagy Jóban rosszban? Jóban rosszban! :D Én inkább TV2-s vagyok, csak az X-faktort szoktam nézni az RTL-en. 
  6. Van testvéred? Van, egy öcsém! :D
  7. Olvasol más blogot 1D-sen kívül? Manapság annyira nem :'D 
  8. Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az? Hogy híres legyek világszerte, ezáltal ismerjen az 1D is! :D 
  9. Melyik sztárral randiznál szívesen? Mivel Louis foglalt, és én nagyon szeretem az Elounor párost, ezért... HARRY STYLES:D De egy PSY-os randira is elmennék, és járnánk a Gangnam Stylet XD
  10. Olvasod valamelyik blogom? Aha:D
  11. Szereted Justin Biebert? Nemmm >.<
3. A jelöltnek 11 kérdést kell feltennie!

Lusta vagyok, bocsi, de nem akarom senkinek tovább küldeni, ez van, lustaság átka. >.< 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése