2012. október 1., hétfő

Award


A díjat nagyon szépen köszönöm Ari:)-nak! :D 


1. Köszönd meg a díjat annak,akitől kaptad!
Még egyszer köszönöm! :D
2.Válaszolj ezekre a kérdésekre!
- Hogyan pattant ki a fejedből a történet?
Őszintén? Már nem is tudom. Talán egyszer, mikor hallgattam egy dalt a Victoriousból, és közben az egyik 1D-s csoportban nézelődtem. :')
- Mi inspirált a történet megírására?
Én ha szeretek valamit, arról írok!:D Volt már Twilightos sztorim, Jedwardos, sima vámpíros.... most az 1D a szerelmem, és arról írok!:D 
- Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
Hayley, Zoe és Ivs! :D Mindhárom lányt nagyon szeretem, más-más okok miatt, és eljtuottam addig, hogy most már nem csak én, de a barátnőm is a tévében ha látja a V, mint Viktóriát, akkor felordít, hogy "OTT VAN HAYLEY/IVETTE/ZOE!". De a fiúkat is naaaaagyon szeretem, meg igazából az összes karaktert, végül is, én vagyok a teremtőjük *büszkefej*
-Mit szeretsz legjobban a történetedben? Miért?
A humoromat XD Oké, ez kicsit egósan hangzott, de ez van:P Bírom a párbeszédkézségem, vagy miacsodám is. 
3.) Küld el annyi írónak, amennyinek csak akarod, és írd le, hogy mit szeretsz bennük a legjobban!

Most hadd ne írjam le, de ígérem, amint hazaérek (mert most megyek el), leírom őket!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése