2013. február 1., péntek

Sok minden, és mégis semmi...

Nos, itt a novella-verseny eredményhirdetése, "kicsit" megkésve ugyan, de naivan vártam még több jelentkező művét. Végül kettő érkezett meg hozzám.

Akkor, 2. helyezett: dreamer!:D
Küldj nekem e-mailben egy jelenetet, amit majd valahogy beleépítek a történetbe (ne legyen új szereplő, és azért olyan nagyon történetalakítós se legyen, lécci). :)














1. helyezett: Amelia!:D
Hirdetem a blogod, és küldj nekem e-mailben egy szereplőt, akit beleszövök a történetbe!:D






Szóval... ACHTUNG! TESSÉK ERRE A BLOGRA RÁMENNI: http://worldofviri.blogspot.com :)







Amúgy Boldog Szülinapot Hazza-bébinek!!!^^

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is nagyon szépen köszönöm, hogy én lettem az első, nagyon sokat jelent! :-))
    Holnap küldöm a szereplőt, csak pontosítani szeretnék. Kis háttértörténete legyen, gondolkozzak epizód, vagy mellékszereplőben? Gondolom, nem főszereplőnek szeretnéd. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Először is szívesen, mert megérdemelted!:D
      Legyen kis háttértörténete mindenképpen, ne csak úgy pottyanjon ide, és egy kisebb mellékszereplőben gondolkozz.:)
      puszi xx

      Törlés