2013. január 10., csütörtök

Award No° nemtomhanyadik



Köszönöm szépen a díjat *Viviii*

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

1. 11 dolog rólam

1. Van egy öcsém, Geri. 
2. És van két unokahúgom, Janka és Lilla.
3. És van egy kereszttesóm, Csenge. 
4. Legjobb barátnőm neve Evelin.:)
5. Lusta vagyok.
6. Nagyon.
7. De tényleg. 
8. Nem hiszed?
9. Akkor gondold át, hogy öt ponton át azt taglalom, hogy milyen lusta vagyok.
10. Látod? Már hat. 
11. Oké, utoljára valami normálisat is. Énekelek. 

2. Válaszolj 11 kérdésre
1. Ki a példaképed és miért? Cher Lloyd, mert én is énekes szeretnék lenni, és ő tényleg (szerintem) önmagát adja, nem játssza meg magát. 
2. Eddig mennyi blogod volt? Fúú, sok.:')
3. Van háziállatod? VOLT, de már nincs. Mondjuk öcsémnek vannak halai. 
4. Kit tartasz a legfontosabbnak az életedben? Családomat, barátaimat. :)
5. Ha választanod kellene mit választanál? Keringőt táncoló kutya vagy Kiss You-t éneklő macska? A macska. Egyértelműen a macska. 
6. Mennyit foglalkozol a blogod külsejével? Hát egy tízes skálán 6-ot kb. 
7. Mennyi közösségi oldalon vagy regisztrálva? Őőőő, hát lássuk... Twitter, Facebook, Tumblr, Ask.fm (ha az annak számít)... meg volt MyVipem meg Iwiwem is, de azokat már nem használom egy pár évtizede. ._.
8. Mennyi időt vesz igénybe mire megírsz egy részt? Sooooooooooooookat. Bocsi.
9. Láttad már az Alkonyat: Hajnalhasadás 2. részét? IGEEEEEEEN*--* Imádtam, nem értem ezt a sok Arany Málna jelölést. 
10. Van ami szimbolikusan téged jelképez? Peace jel. 1D. Éneklés. Legalábbis az osztálytársaim szerint. 
11. Kedvenc könyv? Az Alkonyat sorozat, valamint Lauren Conrad - L.A. Candy-je. :)

3. Írj 11 kérdést 

1. What time is it? (khm, khm, HSM!!)
2. Ki a kedvenc 1D tagod (ha van olyan)?
3. Ki vagy most akadva valakire (magamból indulok ki megint...)?
4. Nem unsz még engem?
5. Szerintem de. Ne is tagadd.
6. Van Tumblr-öd (mondd ki... hangosan... MONDD KI!)?
7. Szereted a LÖCSÓÓÓÓT?:D
8. Ugye szerinted is teljesen őrült vagyok, akit kényszerzubbonyban kéne tartani? 
9. Eleged van már belőlem?
10. Szeretnél végre egy normális kérdést?
11. Hát nem kapsz.:P

4. Küldd tovább 11 embernek

Oki-doki!
Ja, de nem baj, ha nem 11-nek? Este van mááááár...
Szóval...
The first award goes to.... Bri
The next goes to... Suzie.♥!
And te last award goes to.... senkinek, mert lusta vagyoook! (Imma potatoo - mondjuk azt eszek... ._.)






ATTENTION!!!!!! ATTENTION!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése